خبرگزاری کار ایران

نشست شورای آموزش و پرورش منطقه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۶۷۰

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور، به عنوان اساس پیشرفت و ترقی کشور به حساب می‌آید و نقش مهمی در برنامه‌های توسعه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار مهندس امیر مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و رئیس شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد چابهار در جلسه این شورا ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رجب و ایام فرخنده و میلاد با سعادت حضرت امام علی علیه السلام با ابراز خرسندی از گزارش ارتقا شاخص‌های آموزشی شهر چابهار، اظهار کرد: رسالت سازمان و ماموریت اولیه آن توجه به تربیت سرمایه انسانی است. 

امیرمقدم در این جلسه گفت: اقدامات خوبی انجام شده اما می طلبد گام های بزرگ و اساسی در جهت شکوفایی و ارتقای شاخص های استاندارد برداریم.

مدیرعامل سازمان همچنین توضیح داد: برای نیل به این هدف به برنامه ای مشخص و مصوب نیاز است تا سال آینده یک سال پر رونقی از لحاظ شاخص های اموزشی باشد زیرا مدرسه اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، کانون مهم تعلیم، دانایی، توانایی و خلاقیت است که می‌تواند با تربیت نیروهای ماهر و مستعد، در توسعه همه جانبه نقش بسزایی ایفا کند.

وی در ادامه عنوان کرد: سازمان در سال ۱۴۰۲ رویکردی متفاوت به مقوله‌ ساخت زیرساخت های آموزشی داشت و آن ساخت و ایجاد مدارس استثنایی بود و همچنین راه اندازی مدرسه دانا و توانا دخترانه و دانا و توانا شماره ۲، توسعه فضای سبز، زمین چمن، معلم سرا، سالن های اجتماعات و آزمون، و مسائل حوزه های فرهنگی را در دستور کار به عنوان پروژه های عمرانی قرار دادیم و آمادگی داریم در سال ۱۴۰۳ در قالب یک بودجه مشخص در کنار آموزش و پرورش روند رشد مدرسه سازی، بالا بردن سرانه های آموزشی و حتی ورزشی را ان شاءالله تا پیش از پایان دولت سیزدهم شاهد باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز