خبرگزاری کار ایران

لطفا بعد از بررسی منتشر شود

چهار هزار میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری در منطقه آزادچابهار به قرارداد تبدیل شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۶۸۷

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: چهار هزار میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری در منطقه آزادچابهار به قرارداد تبدیل شد و تا پایان سال ۵۰ هزار میلیارد تومان طرح‌ها تبدیل به قرارداد خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار ، حجت اله عبدالملکی در ششمین جلسه ستاد جهش سرمایه گذاری و رونق صادرات در منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: رشد ۱۰ برابری سرمایه‌گذاری در این منطقه طی سال جاری را شاهد هستیم، گام‌هایی که در چابهار برای توسعه اقتصادی برداشته شد، سال آینده سال طلایی و پررونق منطقه آزاد چابهار خواهد بود.

این جلسه با هدف بررسی و چگونگی پیشبرد اهداف و برنامه‌های سازمان در جذب سرمایه گذاران، ارائه و عرضه بسته‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های صادراتی منطقه و ارائه گزارشی درباره اولین نمایشگاه بین‌المللی صادرات به پاکستان در خصوص قراردادها و تفاهم نامه‌های منعقده انجام شد.

حجت اله عبدالملکی در این نشست ضمن تقدیر و ابراز خرسندی از عملکرد امیر مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل منطقه آزاد چابهار از رشد ۱۰ برابری تقاضا برای سرمایه‌گذاری در این منطقه خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و منسجم مدیریت این منطقه و دیگر مدیران و کارکنان در منطقه آزاد چابهار و همچنین کارنامه فعالیت روند صعودی سرمایه‌گذاری ان شاءالله سال آینده سالی پررونق برای این منطقه خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز