خبرگزاری کار ایران

ساماندهی جاذبه‌های گردشگری زرآباد با کمک منطقه آزاد چابهار

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۷۰۸

مهندس امیر مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: منطقه آزاد حضور حداکثری در ساماندهی جاذبه های زیبا و بکر شهرستان زرآباد خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار؛ صبح امروز سه شنبه دوم بهمن ماه امیر مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان در معیت دکتر حجت الله عبدالملکی مشاور محترم رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور و جمعی از معاونین و مدیران دبیر خانه شورای عالی مناطق آزاد و سازمان در بازدید از نوار ساحلی شهرستان زرآباد گفت: منطقه آزاد چابهار حضور حداکثری در ساماندهی جاذبه های زیبا و بکر شهرستان زرآباد خواهد داشت.

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار افزود: باتوجه به اینکه در ماه‌های پایانی سال قرار داریم طی جلسات خدمات سفر، تلاش داریم اقدامات و زیرساختهای لازم را برای میزبانی از مسافران و گردشگران فراهم کنیم.

مقدم با بیان اینکه باید موارد مختلف برای سفری ایمن، ارزان و ایمن را شناسایی کنیم، گفت: شاهد اقدامات خوبی از سوی فرمانداران و جامعه محلی هستیم و اقدامات خوبی از سوی مسئولان و سرمایه گذاران برای توسعه بوم گردی‌ها، و تجهیز مناطق بوم گردی انجام شده است.

وی ادامه داد: بازگشایی جاده‌های ساحلی نیز در دستور کار مسئولان قرار دارد تا دسترسی به مناطق گردشگری تسهیل شود.

مقدم اضافه کرد: منطقه آزاد چابهار با تمام توان برای ساماندهی جاذبه های زیبا و بکر شهرستان زرآباد در میدان حاضر خواهد بود.

وی تاکید کرد: امیدواریم با همکاری خوب و کارتیمی مدیریت شهرستان زرآباد و منطقه آزاد چابهار شاهد رخ داد اتفاقات خوب و مفرح برای مردم به ویژه در ساحل درک باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز