خبرگزاری کار ایران

دومین نمایشگاه عرضه کالاهای منطقه آزاد اروند افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۰۲۲۴

دومین نمایشگاه عرضه کالا شامگاه امروز، یکشنبه 29 بهمن با بیش از 80 غرفه در محل نمایشگاه های بین المللی سازمان منطقه آزاد اروند، افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، شامگاه امروز و با حضور مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره این سازمان، دومین نمایشگاه عرضه کالاهای منطقه آزاد اروند گشایش یافت.

دومین نمایشگاه عرضه کالاهای منطقه آزاد اروند افتتاح شد       دومین نمایشگاه عرضه کالاهای منطقه آزاد اروند افتتاح شد

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در آیین گشایش این نمایشگاه گفت:  در این نمایشگاه تلاش شد با توجه به شرایط و ظرفیت‌های واحدهای تولیدی و صنفی وارد کننده و فعال در سطح منطقه، محصولات و کالاها به نحو احسن ارائه شود.

دومین نمایشگاه عرضه کالاهای منطقه آزاد اروند افتتاح شد      دومین نمایشگاه عرضه کالاهای منطقه آزاد اروند افتتاح شد

 

روح اله خزایی برپایی این نمایشگاه را با هدف دسترسی آحاد مردم به کالای اساسی ارزان‌تر دانست و افزود: تخفیف مناسبی نسبت به بازار در این نمایشگاه برای کالاهایی نظیر لوازم خانگی، مواد غذایی، کالای ملوانی، ظروف آشپزخانه و… در نظر گرفته شده و همه اقلام بدون واسطه عرضه خواهند شد.

وی تصریح کرد: بدیهی است که برای برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه‌ همه جوانب در نظر گرفته شد تا کیفیت و کمیت کالاها، قیمت‌ها، نحوه عرضه کالا و میزان رضایتمندی خریداران بررسی و ارائه شود.

برپایی جشن های شعبانیه با بخش های متنوع و مفرح برای خانواده ها از دیگر برنامه های جانبی در نظر گرفته شده در دومین نمایشگاه عرضه کالاهای منطقه آزاد اروند است که از ۲۹ بهمن تا ۶ اسفند ماه  از ساعت ۱۷ الی ۲۳ پذیرای اروند نشینان و دیگر هموطنان خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز