خبرگزاری کار ایران

بازدید مشاور رئیس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد از روند احداث پل شهدای اروند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۳۴۷

مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور صبح امروز در جریان سفر یک روزه به اروند از روند احداث پل شهدای اروند بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند؛ حجت الله عبدالملکی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از ماموریت های مناطق آزاد اجرای طرح‌های عمرانی و مشارکت در آبادانی مناطق است که از نظر عمرانی تاکنون وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه  ۶۰درصد بودجه مناطق آزاد وتجاری  کشور در طرح‌های عمرانی و زیرساختی هزینه می‌شود؛ خاطر نشان کرد: از آن جایی که بودجه عمومی کشور بیشتر صرف حقوق و دست مزد و مصارف جاری است در مناطق آزاد موضوع برعکس است و رشد عمران و آبادی از متوسط کشور بیشتراست.

این مقام مسئول به اجرای بیش از۱۸ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر اشاره کرد و تصریح کرد: یکی از این طرح‌های مهم پل شهدای اروند است که ارزش اقتصادی و اجتماعی بالایی در منطقه دارد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و تجاری مناطق آزاد کشور افزود: اجرای پل شهدای اروند خرمشهر ۳۷ درصدی پیشرفت فیزیکی دارد و از برنامه زمان بندی پیش بینی شده  ۷ درصد جلوتر است و در حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال برای اجرای آن در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز