خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاه آثار و دست سازه های هنرجویان هنرستان «خوارزمی» خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۰۷۱

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری نمایشگاه آثار و دست سازه های هنرجویان هنرستان خوارزمی شهرستان خرمشهر با عنوان «کارآموزان امروز کارآفرینان فردا»، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الاسلام والمسلمین هادی زرشناس با بیان اینکه نمایشگاه مذکور به منظور ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای علمی و هنری هنرجویان هنرستان «خوارزمی» خرمشهر در حوزه‌های مختلف هنری و کار و دانش برگزار شده، اظهار داشت: این نمایشگاه حاصل تلاش یک ساله هنرآموزان و هنرجویان هنرستان خوارزمی خرمشهر است که امسال همزمان با برپایی نمایشگاه ادبیات بومی برگزار گردید.

وی افزود: در این نمایشگاه هنرآموزان دست سازه های خود را در شش رشته طراحی دوخت، صنایع شیمیایی، حسابداری، شبکه و نرم افزار، گرافیک و فتوگرافی به نمایش گذاشته اند.

حجت الاسلام زرشناس ضمن تقدیر از مسئولین آموزشی و متولیان برگزاری این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای بازدید دانش آموزان پایه نهم و آشنایی با رشته های تحصیلی جهت انتخاب رشته مورد علاقه خود در سال تحصیلی پیش رو است.

این نمایشگاه از هشتم اسفند تا پایان ماه همه روزه از ساعت ٨ صبح الی ١۴ پذیرای دانش آموزان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز