خبرگزاری کار ایران

اعلام برنامه های مدیریت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند برای ماه مبارک رمضان و نوروز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۶۶۱

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان و نوروز، ویژه برنامه های متنوعی برای این ایام در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حسین قانعیان پور ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن برنامه‌های فرهنگی و هنری ایام ماه مبارک رمضان و نوروز را تشریح کرد و افزود: معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند همچون سال های گذشته برنامه های متنوعی را برای سال نو و ماه مبارک رمضان که امسال با نوروز همزمان شده، ترتیب داده است.

وی با اشاره به اینکه در دو شهرستان آبادان و خرمشهر همزمان ویژه برنامه های در نظر گرفته شده اجرا خواهند شد، اظهار داشت: جشن روزه اولی ها، جشن بزرگ ویژه ایام نوروز وجشن میلاد امام حسن(ع) (گرگیعان) و ۸ شب محفل انس با قرآن کریم از جمله رویدادهای برنامه ریزی شده برای این دو شهرستان ویژه ایام مذکور خواهد بود.

قانعیان پور تصریح کرد: ۳ شب محفل انس با قرآن در آبادان، خرمشهر و مینو شهر با حضور استاد «حامد علیزاده» و اجرای گروه های هنری در روز شهادت امیرالمومنین(ع) در پارک های سطح منطقه نیز از دیگر رویدادهایی است که به همت این مدیریت و هنرمندان منطقه ایفا خواهد شد.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند منطقه آزاد اروند گفت: ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن می باشد، فرصت مغتنمی است برای انس بیشتر با قرآن، دعا و نیایش؛ در همین راستا سازمان منطقه آزاد اروند اقدام به خرید ۳ هزار جلد قرآن کریم و ۳ هزار عدد رحل برای مساجد نمود که توسط سازمان های تبلیغات شهرستان آبادان و خرمشهر، بین مساجد توزیع گردید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز