خبرگزاری کار ایران

برگزاری ۱۰ دوره آموزشی تخصصی برای آتش‌نشانان سایت صنعتی در سال 1402

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۶۶۵

مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند از برگزاری ۱۰ دوره آموزشی تخصصی ویژه آتش‌نشانان سایت صنعتی این منطقه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «محمد ناظمی» مدیر توسعه نواحی صنعتی این منطقه، بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۷۰ حادثه شامل آتش‌سوزی‌های صنعتی، امداد و نجات و سایر حوادث اعم از حوادث شیمیایی و … در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند رخ داد که با واکنش سریع آتش‌نشانان مواجه شد و ضمن پیشگیری از هرگونه تلفات جانی، با خسارات مالی جزیی مهار گردید.

وی افزود: همچنین در این حیطه، بیش از ۲ هزار و ۶۰۳ نفر ساعت در داخل و خارج از محدوده سایت‌های صنعتی خدمات ایمنی و آتش‌نشانی صورت گرفت.

ناظمی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ دوره‌های آموزشی تخصصی مفید و سازنده‌ای برای کارکنان بخش ایمنی برگزار شد، تصریح کرد: به‌منظور باز آموزی و توان افزایی کارکنان بخش ایمنی و آتش‌نشانی، با همکاری مدیریت توسعه نواحی صنعتی و شرکت شهرک‌های صنعتی استان خوزستان ۱۰ دوره آموزشی تخصصی برای آتش‌نشانان سایت صنعتی سازمان منطقه آزاد اروند، در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند، با اشاره به برنامه‌های این مدیریت در سال پیش‌رو، خاطرنشان کرد: برنامه‌های متناسب با نیاز کارکنان سایت صنعتی از قبیل برگزاری مانور مشترک، آموزش‌های تخصصی و ایجاد همایش‌ها، دوره‌های دانش‌افزایی و توان افزایی ورزشی متنوع از جمله برنامه‌هایی است که در سال ۱۴۰۳ در تقویم سالانه مدیریت توسعه نواحی صنعتی قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز