خبرگزاری کار ایران

رشد 12 درصدی سفر های دریایی و هوایی به جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۱۹

مدیرعامل شرکت توسعه ومدیریت بنادرو فرودگاههای کیش از رشد 12درصدی سفرهای هوایی و دریایی به جزیره کیش خبر داد.

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، عزت اله محمدی با اشاره به این که امسال در مقایسه با سال گذشته در بخش ورود و خروج مسافران هوایی و دریایی به مقصد جزیره کیش شاهد رشد 12 درصدی هستیم اظهار داشت: از 24 اسفند 1402 تا 3 فروردین 1403 تعداد 176 هزار و 471 نفر از مسیرهای دریایی و هوایی به جزیره کیش تردد داشته اند.

مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش تاکید کرد: در بازه زمانی 9 روزه آمار ورودی مسافران هوایی و دریایی تعداد 111 هزار و 824 نفر است که از این تعداد 60 هزار و 387 نفر از مسیر هوایی و 51 هزار و 437 نفر از مسیر دریایی وارد کیش شده اند.

عزت اله محمدی بیان داشت: همچنین دراین ایام آمار خروج مسافران هوایی و دریایی 64 هزار و 647 نفر است که 46 هزار و 678 نفر از مسیر هوایی و 17 هزار و 969 نفر از مسیر دریایی جزیره کیش را ترک کرده اند.

وی افزود : بر اساس آمارهای ارائه شده در بازه زمانی 24 اسفند 1402 تا سوم فروردین امسال تعداد 11 هزار و 666 دستگاه خودرو سواری به جزیره کیش وارد شدند.

گفتنی است در نوروز امسال ایجاد زیرساخت های آنلاین مانند سامانه ticket.kishports.com برای تهیه بلیط از جزیره کیش به بنادر چارک و آفتاب و همچنین اختصاص شماره تلفن چهار رقمی 4488 با پیش شماره 076 که به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به میهمانان نوروزی است اقدامات موثری در تسهیل شرایط سفر به کیش و جلب رضایت گردشگران بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز