خبرگزاری کار ایران

تاکید مهندس زارعی بر لزوم حفظ سهمیه تیم صنعت نفت آبادان در لیگ برتر فوتبال ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۷۳۱

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، شامگاه یکشنبه با مدیریت و سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان دیدار کرد.

«محمود ازند» مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، بیان کرد: مهندس زارعی به همراه جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد اروند پیش از دیدار تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، که دوشنبه شب در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد با مدیرعامل این باشگاه و سرمربی طلایی پوشان دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی افزود: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در این دیدار بر لزوم تقویت و تلاش برای حفظ سهمیه اروند در سطح اول فوتبال ایران تأکید کرد.
ازند، تصریح کرد: بقای این تیم خواسته و دغدغه عموم هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در منطقه آزاد اروند و سایر نقاط کشور و جهان است، بنابراین سازمان منطقه آزاد اروند وظیفه خود می‌داند ضمن حمایت این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران است، در حضول نتیجه نهایی در کنار این باشگاه هواداران پرشور آبادانی بماند.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند یادآور شد: مهندس زارعی در این دیدار که با همراهی فرماندار آبادان صورت گرفت، بر تداوم حمایت‌های سازمان منطقه آزاد اروند از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تا پایان لیگ برتر تأکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز