خبرگزاری کار ایران

تشریح برنامه‌های عید سعید فطر در منطقه آزاد اروند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۷۸۵

مدیر توسعه فرهنگی-هنری سازمان منطقه آزاد اروند، برنامه‌های فرهنگی عید سعید فطر در منطقه آزاد اروند را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، «حسین قانعیان‌پور» مدیر توسعه فرهنگی-هنری این سازمان، در تشریح برنامه‌های عید سعید فطر، بیان کرد: همزمان با حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید سعید فطر نماز عید در شهرهای آبادان برگزار خواهد شد.

وی افزود: نماز عید رأس ساعت ۷ صبح در بلوار دهداری آبادان و مسجد جامع خرمشهر اقامه خواهد شد.

مدیر توسعه فرهنگی-هنری سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: همچنین جشن عید سعید فطر با حضور عموم شهروندان اروندنشین و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری طی روزهای ۲۲ و ۲۳ فروردین‌ماه از ساعت ۲۰ با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند، اداره تبلیغات اسلامی و شهرداری خرمشهر در مجاورت پل شهید جهان‌آرای این شهر برگزار خواهد شد.

قانعیان‌پور افزود: همچنین با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و شرکت پالایش نفت، جشن عید سعید فطر از ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۲۲ فروردین‌ماه، در محوطه سینما مهر آبادان برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جشن دیگری به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر در روز شنبه ۲۵ فرودین‌ماه در خرمشهر، جنب دانشگاه آزاد، تقاطع بلوار شهدا و خیابان ارمغان ۳ برپا خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز