خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد

فرودگاه اختصاصی هندورابی در پایان سال به بهره برداری می رسد

کد خبر : ۱۸۱۳۹۷

مهندس مونسان، مدیرعامل سازمان مناطق آزاد کیش از جانمایی و تهیه طرح فرودگاه اختصاصی جزیره هندورابی خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این فرودگاه در انتهای سال به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا، مونسان با تاکید بر اینکه جانمایی و طرح فرودگاه اختصاصی جزیره هندورابی متناسب با چشم انداز توسعه این جزیره و برمبنای طرح جامع صورت گرفته است، ادامه داد: با توجه به تهیه وآماده سازی طرح این فرودگاه توسط مشاور طرح جامع هندورابی و با همکاری مشاور فرودگاهی ایمن راه، عملیات اجرایی فرودگاه جزیره هندورابی به زودی آغاز می شود.
مهندس مونسان با اشاره به اینکه رئیس جمهور در سفر نوروزی به کیش سرعت طرح های عمرانی درجزیره را بسیار مطلوب ارزیابی کرد، افزود: با توجه به درخواست رییس جمهور در خصوص توسعه هندورابی در کوتاه ترین زمان ممکن، تلاش می کنیم فرودگاه هندورابی در انتهای سال به بهره برداری برسد.
به گفته مدیرعامل سازمان مناطق آزاد کیش هدف از احداثاین فرودگاه ایجاد تسهیلات لازم برای تردد گردشگران وسرمایه گذاران به آنجاست.
مهندس مونسان با بیان اینکه با توجه به وسعت جزیره هندورابی و ارزش فوق العاده زمین، فرودگاه هندورابی در فضای محدود ساخته خواهد شد، گفت: باند ۱۸۰۰ متری و ساختمان های اداری از جمله بخش های این فرودگاه است.
او با اشاره به اینکه طراحی برای تاسیس بندرگاه پشتیبانی و مسافری هندورابی نیز آغاز شده است، ادامه داد: همزمانی تهیه طرح فرودگاه و بندرگاه با هدف سرعت بخشیدن به روند توسعه هندورابی در دستورکار طراحان و مشاوران توسعه هندورابی قرار گرفته است تا امکان سفر سرمایه گذاران و گردشگران در شرایط جوی مختلف میسر شود.
به گفته مدیرعامل سازمان مناطق آزاد کیش تمامی فعالیت های عمرانی و طرح های گردشگری در جزیره هندورابی با توجه ویژه به حفظ محیط زیست انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز