خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور بین الملل سازمان بورس اوراق بهادار خبر داد؛

پاویون ویژه بازار سرمایه در نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه کیش

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۷۷۲

مناطق آزاد مشخصا برای تسهیل ارتباطات برون مرزی ایجاد شده و هدف ما این است که این نمایشگاه با توجه به محدودیت های کمتر این مناطق، ارتباطات را تسهیل کند. بنابراین اگر در این مورد گام موثری بردارد، موجب تسهیل امور می شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس اوراق بهادار گفت: در نمایشگاه بورس کیش پاویون بازار سرمایه را خواهیم داشت که نمایندگان فرابورس، بورس انرژی، بورس کالا، سپرده گذاری مرکزی و… در آن مستقر خواهند بود.

به گزارش ایلنا، سعید مستشار با تاکید بر اینکه سطح برگزاری نمایشگاه بورس کیش مطلوب است، گفت: در نخستین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه نمایندگانی از بازار سرمایه حضور خواهند داشت. بر این اساس در جلسه شورای اطلاع رسانی مطرح شد که بورس تهران نیز در این نمایشگاه حضور خواهد داشت و جزئیات حضور دیگر ارکان بورس و سرمایه اعلام می شود.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس اوراق بهادار یکی از رویکرد های این نمایشگاه را حوزه بین الملل ارزیابی کرد و گفت: مناطق آزاد مشخصا برای تسهیل ارتباطات برون مرزی ایجاد شده و هدف ما این است که این نمایشگاه با توجه به محدودیت های کمتر این مناطق، ارتباطات را تسهیل کند. بنابراین اگر در این مورد گام موثری بردارد، موجب تسهیل امور می شود.

مدیر کل روابط عمومی بورس اوراق بهادار با تاکید بر برگزاری همایش هایی در حاشیه این نمایشگاه، گفت: همایش ها از سوی سازمان بورس برگزار نمی شود اما قرار بر این است که در حوزه بازار سرمایه و در تدوین محورها به برگزارکنندگان همایش کمک کنیم تا تخصصی تر شود.

وی در پایان برگزاری چنین نمایشگاهی را اتفاق خوبی در این حوزه ارزیابی کرد و اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه در یکی از مناطق آزاد حرکت خوبی است و براساس گزارش های رسیده می توان گفت سطح برگزاری این نمایشگاه هم مطلوب است و قطعاً حضور بیشتر شرکت ها موجب مطلوبیت بیشتر نمایشگاه خواهد شد.

بنابراین گزارش نخستین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و بازار سرمایه و ششمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری به طور همزمان از ۲۹مهرماه تا ۲آبان در جزیره کیش برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز