خبرگزاری کار ایران

در هفته منتهی به ۱۷ مهرماه

۱۰۶۲۰ تن کالا در بورس کالای منطقه آزاد انزلی معامله شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۴۳۵

در معاملات هفته منتهی به هشتم مهر ماه جاری حجم مبادلات تالار اختصاصی بورس کالای منطقه به ۱۰۶۲۰ تن بالغ شد که شامل محصولات پتروشیمی و کشاورزی کشور بود

در معاملات هفته منتهی به هشتم مهر ماه جاری حجم مبادلات تالار اختصاصی بورس کالای منطقه به ۱۰۶۲۰ تن بالغ شد که شامل محصولات پتروشیمی و کشاورزی کشور بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، این گزارش درخصوص انواع محصولات عرضه و معامله شده در تالار بورس اختصاصی منطقه آزاد انزلی می افزاید، از میزان ۱۰۶۲۰ تن کالای عرضه و معامله شده، ۱۰۰ تن جوش شیرین، ۱۲۰ تن اوره شیراز و کرمانشاه، ۴۹۰۰ تن اسید سولفوریک، ۵۰۰۰ تن اوره صنعتی گرانوله تولیدی پتروشیمی کرمانشاه بود که از طریق کارگزاریهای آگاه و اقتصاد بیدار عرضه و معامله شد.

علاوه براین برای معاملات هفته آینده، عرضه ۳۰۰ تن آمونیاک مایع و ۲۰۰ تن کنجاله کلزا در بورس کالای منطقه آزاد انزلی ثبت گردید.

این گزارش در رابطه با برنامه های سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور بهره مندی تولیدکنندگان و تجار فعال در منطقه و استان از تالار اختصاصی بورس کالای منطقه اضافه می کند: در این مدت جلسات مشترک توجیهی با حضور اعضای هیات مدیره اتحادیه و تعاونی مرغداران استان و کارگزاریهای فعال در تالار مذکور با هدف اطلاع رسانی و آشنایی بیشتر تولیدکنندگان منطقه با کارکردهای معاملات بورس کالا و نحوه تامین خوراک طیور از طریق خرید در تالار اختصاصی بورس کالای منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

سازمان منطقه آزاد انزلی ازصاحبان صنایع وتولیدکنندگان فعال در زمینه های صنعتی، کشاورزی، دام و طیور دراستان گیلان برای بهره گیری از مزایا، معافیتها و تسهیلات این منطقه به منظور تأمین مطمئن، کم هزینه تر و بدون واسطه مواد اولیه و محصولات از طریق تالار اختصاصی بورس کالای منطقه دعوت می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز