خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل منطقه آزاد ارس مطرح کرد؛

حمایت از سرمایه گذاران در مناطق آزاد راهبرد اصلی دولت است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۰۶۳

هدف از ایجاد مناطق آزاد، سهولت فعالیت های اقتصادی است اما متاسفانه زیرساخت های لازم برای تحقق این امر ایجاد نشده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران در مناطق آزاد راهبرد اصلی دولت است گفت: حمایت از سرمایه گذاران واقعی استراتژی اصلی این منطقه آزاد است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس، محسن خادم عرب باغی در نشست هم اندیشی با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی منطقه آزاد ارس گفت: هدف از ایجاد مناطق آزاد، سهولت فعالیت های اقتصادی است اما متاسفانه زیرساخت های لازم برای تحقق این امر ایجاد نشده است.

وی با بیان اینکه برخورد با سرمایه گذاران مناطق آزاد در برخی از بانک های داخلی همچون باجه های معمولی در سایر مناطق و شهرها می باشد، گفت: مدیران عامل مناطق آزاد پیگیر ایجاد شعبه های اختصاصی بانک ها در مناطق آزاد هستند.

خادم عرب باغی بر ضرورت حضور بانک های خارجی در مناطق آزاد تاکید کرد و گفت: مزیت ها و فرصت های سرمایه گذاری دراین منطقه کم نظیر است و باید با تلاش مجاهدانه و مدبرانه، به جایگاه واقعی خود دست یابد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر افزایش عوارض و قیمت زمین در منطقه آزاد ارس، گفت: هر کاری که انگیزه سرمایه گذاری در این منطقه را کاهش دهد مورد تایید نیست و بایستی بر اساس قانون، تجدید نظر شود.

خادم عرب باغی اظهار کرد: حمایت و حفاظت از سرمایه گذاران وظیفه اصلی ماست و دراین مهم نیازمند همراهی بومیان منطقه است که می بایست با جدیت و حساسیت بیشتری نسبت به گذشته برای سرمایه گذاری و توسعه بیش از پیش ارس، تلاش کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز