خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه آزاد قشم در پاسخ به سوال ایلنا:

ایرلاین فراز قشم به وزارت نفت واگذار شد / ۴۰۰ هکتار زمین تصرف شده را به سازمان برگرداندیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۴۵

زمین ایرلاین فراز قشم با ارزش ۳۶ میلیارد تومان بابت بدهی‌ بابک زنجانی به سازمان منطقه آزاد قشم واگذار شد همچنین هتل ۱۵۰ میلیارد تومانی که بابک زنجانی از سازمان خریداری کرده بود به سازمان عودت داده شد.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم با بیان اینکه فراز قشم برابر با اطلاع واصله و اعلام دادستانی بابت بدهی‌هایش به وزارت نفت واگذار شد گفت: در حال حاضر قشم ایر متعلق به وزارت نفت با مدیریت قبلی اداره می‌شود.

شعبانی‌فرد در پاسخ به این سوال ایلنا ادامه داد: زمین ایرلاین فراز قشم با ارزش ۳۶ میلیارد تومان بابت بدهی‌ بابک زنجانی به سازمان منطقه آزاد قشم واگذار شد همچنین هتل ۱۵۰ میلیارد تومانی که بابک زنجانی از سازمان خریداری کرده بود به سازمان عودت داده شد.

وی همچنین درباره بازگشت زمین‌هایی که توسط سرمایه‌گذاران در دولت قبل از سازمان گرفته شده بود اما بدون انجام سرمایه‌گذاری تصرف شده بود گفت: بنابر دستور دولت تدبیر و امید و دستور آقای ترکان قرار بر این شد زمین‌هایی که به کسانی که در دولت‌های قبل از سازمان برای سرمایه‌گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی و فعالیت‌های اقتصادی زمین داده شده بود در صورتی که زمین‌ها بدون انجام فعالیت‌های اقتصادی به تصرف سرمایه‌گذاران درآمده بود به سازمان عودت داده شود.
شعبانی‌فرد ادامه داد: با برخی از این سرمایه‌گذاران مصالحه کردیم و به برخی هم مهلت برای راه‌اندازی و ادامه کارهای اقتصادی در زمین اعطا شده داده‌ایم و البته ۴۰۰ هکتار زمین تصرف شده به سازمان برگشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز