خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب:

منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آبادغرب می‌تواند به بندر خشک ایران تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۴۶۶

منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آبادغرب، شرایط تبدیل به بندر خشک را دارد و در صورت حمایت استاندار و مسئولین استان می‌تواند به عنوان یکی از بنادر خشک کشور موجب خدمت رسانی و تسهیل در حمل و نقل کالا شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی اسلام آبادغرب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این منطقه با فاصله۵۰۰ کیلومتر با قطب‌های اقتصادی کشور(تهران، تبریز، اهواز و اصفهان) و ۲۰۰ کیلومتر با مرکز چهار استان همجوار(ایلام، خرم آباد، همدان، سنندج) از لحاظ جغرافیایی بهترین موقعیت را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، پروین رضایی تاکید کرد: منطقه ویژه اقتصادی اسلام آباد با دسترسی به فرودگاه، راه آهن و قرار گرفتن در تقاطع بزرگراه کربلا و کریدور شمال‌غرب به جنوب و نقطه اتصال استان‌های شمال‌غرب و غرب به خوزستان و سواحل خلیج فارس، دروازه ورودی به کشور عراق و سوریه و نزدیکی با کشورهای حوزه خلیج فارس می‌تواند یکی از نقاط مهم ارتباطی کشور باشد.

رضایی در ادامه تسهیل، افزایش کارایی و کاهش هزینه حمل و نقل و لجستیک به همراه گسترش دسترسی به مناطق داخلی گسترده‌تر را یکی از ویژگی‌های بنادر خشک عنوان و تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی اسلام‌آبادغرب شرایط تبدیل به بندر خشک را دارد و در صورت حمایت استاندار و مسئولین استان می‌تواند به عنوان یکی از بنادر خشک کشور موجب خدمت رسانی و تسهیل در حمل و نقل کالا شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز