خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش گفت:

رشد ۱۱ درصدی پرواز وافزایش ۹ درصدی تردد مسافران خارجی در فرودگاه بین المللی کیش

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۲۵

مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش از افزایش ۱۱درصدی پرواز و ۹ درصدی تردد مسافران خارجی در ۱۰ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه درسال قبل خبر داد

مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش گفت: در۱۰ ماهه نخست امسال یک هزا ر و ۸۹۲ سورتی پرواز بین المللی در فرودگاه کیش تردد کرده اند که درمقایسه با پارسال ۱۱ درصد رشد داشته ایم.

به گزارش ایلنا، کورش فتاحی با اشاره به روند صعودی فعالیت های فرودگاهی جزیره کیش دردوبخش گردشگری و تعداد پروازها گفت: در۱۰ ماهه نخست امسال یک هزا ر و ۸۹۲ سورتی پرواز بین المللی در فرودگاه کیش تردد کرده اند که درمقایسه با پارسال ۱۱ درصد رشد داشته ایم.

وی افزود: دربخش مسافری نیز تعداد ۲۱۱ هزار و ۹۰۹ مسافر توسط این پروازها جابجا شده اند که درمقایسه با ۱۰ ماهه نخست سال گذشته با ۷ درصد افزایش مواجه شده است.

مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش گفت: تعداد پروازهای داخلی با آمار ۱۶ هزار و۹۷۶ سورتی پرواز نسبت به ۱۰ ماهه اول سال ۹۲ افزایش یک درصدی داشته است.

کوروش فتاحی با اعلام میزان تردد تعداد ۲ میلیون و ۲۱۷ هزار ۴۳۷ نفر مسافرداخلی در ۱۰ ماهه ابتدایی سال ۹۳ از رشد یک درصدی دراین بخش نسبت به سال گذشته خبرداد.

گفتنی است میانگین تعداد پروازهای ورودی وخروجی از فرودگاه بین المللی کیش به مقاصد داخلی، روزانه ۷۰ سورتی پرواز است که با توجه به افزایش تردد گردشگران این رقم درروز های دوم وهفتم بهمن ماه جاری به ۷۶ و۷۷ پروازدرروز افزایش یافته است.

فرودگاه بین المللی کیش پس ازفرودگاههای تهران و مشهد سومین فرودگاه پرتردد کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز