خبرگزاری کار ایران

اکبر ترکان:

عملکرد قشم در بخش بودجه، درآمدها و مصارف مطلوب ارزیابی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۶۹۸

روند فعالیت های منطقه آزاد قشم به ویژه پروژه پل خلیج فارس با پیشرفت خوبی همراه بوده و امید است با تامین اعتبار به موقع این پل تا ۳ سال آینده به بهره برداری برسد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ عملکرد منطقه آزاد قشم را در بخش بودجه، درآمدها و مصارف مطلوب توصیف کرد و گفت: رشد بخش های مختلف درآمدی نشان از پویایی و عملکرد خوب این منطقه دارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اکبر ترکان در نشستی که در مرکز رشد جزیره قشم و به منظور بررسی عملکرد ۹ ماهه این منطقه برگزار شد، افزود: روند فعالیت های این منطقه به ویژه پروژه پل خلیج فارس با پیشرفت خوبی همراه بوده و امید است با تامین اعتبار به موقع این پل تا ۳ سال آینده به بهره برداری برسد.

در این نشست، عملکرد قشم در حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری، فنی و زیربنایی، امنیتی و انتظامی، فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و توسعه مدیریت نیز مورد بررسی قرار گرفت.

علی اکبر شعبانی فرد سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم نیز گفت: این سازمان در مدت ۹ ماه تلاش کرد پروژه های نیمه تمام را در قشم را به پایان برساند و بودجه های بخش عمرانی و زیربنایی را افزایش دهد.

وی آسفالت و بهسازی خیابان ها و معابر قشم را برنامه مهم حوزه عمرانی این منطقه ذکر کرد و افزود: این فعالیت پس از اتمام در شهر قشم، جاده ها و اتوبان های جزیره را قشم را پوشش خواهد داد.

به گفته این مقام مسئول؛ تاکنون ۵۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر و خیابان های قشم هزینه شده که هم اکنون در حال انجام است و پس از آن بهسازی ۶۰ کیلومتر از بزگراه های قشم در دستور کار قرار دارد.

شعبانی فرد پروژه هایی همچون شبکه ارتباطی خلیج فارس، بیمارستان قشم، بلوار ساحلی خلیج فارس، بهسازی و توسعه بندر بهمن، توسعه فرودگاه، احداثساختمان ثبت احوال، احداثفاضلاب شهرک ساحلی، بهسازی محیط شهری و روستایی و ایجاد روشنایی بزرگراه خلیج فارس را از جمله طرح های در حال اجرا برشمرد.

سومین نشست شورای معاونین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور در قشم و با حضور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و مدیران ستادی سازمان این منطقه برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز