خبرگزاری کار ایران

دکتر مونسان دربازدید از فرودگاه کیش؛

توسعه فرودگاه کیش همه جانبه بوده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۰۶۰

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دربازدید از ترمینالهای ورودی وخروجی فرودگاه بین المللی کیش از تلاشهای مسئولان فرودگاه درتوسعه همه جانبه تقدیرکرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: توسعه انجام شده در فرودگاه کیش اقدامی ارزنده و قابل تقدیر است که درهمه بخش های انجام شده و مرهون زحمات و تعامل خوب بخش های مدیریتی وامنیتی فرودگاه بین المللی کیش است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر مونسان با هدف بررسی وضعیت فرودگاه جزیره کیش برای استقبال شایسته از گردشگران درایام نوروز از ترمینالهای ورودی وخروجی این فرودگاه بازدید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دراین بازدید با تشکر از تلاشهای مدیرکل، مسئولان نظامی وامنیتی وکارکنان فرودگاه بین المللی کیش گفت: توسعه انجام شده در فرودگاه کیش اقدامی ارزنده وقابل تقدیراست که درهمه بخش های انجام شده و مرهون زحمات و تعامل خوب بخش های مدیریتی وامنیتی فرودگاه بین المللی کیش است.

وی با اشاره به جاذبه های ایجاد شده درفضای فرودگاهی، استفاده هدفمند از تبلیغات محیطی با درنظرگرفتن استانداردها، تجهیز فرودگاه کیش به امکانات پیشرفته که نقش موثری درجلوگیری ازاتلاف وقت و تسریع درانجام امورفرودگاهی دارند گفت: با توجه به این اقدامات، که باعثافزایش کیفی وکمی ارائه خدمات می شود امیدوارم با تبدیل کیش به شهر الکترونیک درمراحل بعدی زمینه برای توسعه IT در فرودگاه کیش فراهم شود.

گفتنی است بهره برداری از باجه پذیرش خودکار مسافر برای ارائه کارت پرواز به مسافرانی که بار به همراه ندارند درنقاط مختلف شهر و نمایش برنامه زمانبندی پروازها درتلویزیونهای شهری از جمله خدماتی است که فرودگاه بین المللی کیش از نوروز به ساکنان وگردشگران ارائه می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز