خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش خبر داد:

برپایی غرفه گردشگری کیش در نمایشگاههای بین المللی

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۷۰۹

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برپایی غرفه گردشگری کیش در نمایشگاههای بین المللی گردشگری کشورهای خارجی گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی برای معرفی ظرفیت های گردشگری کیش در خارج از کشور انجام شده است.

ورود گردشگران عراقی به کیش آغاز خوبی داشت اما با توجه به ناامنی های داخلی درکشورعراق تداوم برگزاری تورهای گردشگری از این کشور به تعویق افتاد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، " علی اصغر مونسان " در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته در گفت و گو با خبرنگاران افزود: پس از معرفی کیش در نمایشگاه گردشگری ترکیه، تورگردان های بزرگ ترکیه وارد بازار کیش شده اند و به زودی شاهد ورود گردشگران از ترکیه به کیش خواهیم بود.

وی رشد ورود گردشگران خارجی به جزیره کیش را خوب توصیف و تاکید کرد: اما این میزان هنوز بسیار پایین است و امیدواریم با توجه به تاثیر گذاری اتفاقات و معادلات بین المللی و منطقه ای در آینده شاهد افزایش میزان ورود گردشگران خارجی به کیش باشیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به ورود گردشگران عراقی به جزیره کیش در سال جاری اشاره کرد و گفت: ورود گردشگران عراقی به کیش آغاز خوبی داشت اما با توجه به ناامنی های داخل ی درکشورعراق تداوم برگزاری تورهای گردشگری از این کشور به تعویق افتاد.

مونسان در ادامه به ظرفیت های کشور لهستان و حضور غرفه کیش در نمایشگاه گردشگری این کشور اشاره کرد و گفت: سالانه یک و نیم میلیون گردشگر از لهستان برای بازدید از آثار تاریخی و بهره مندی از آب و هوای آفتابی مصر به این کشور سفر می کنند که ایران و جزیره کیش نیز دارای ظرفیت های مشابه است.

به گفته وی، آثار تاریخی شهر شیراز در فاصله زمانی نیم ساعته از مسیر هوایی با کیش قراردارد و آب و هوای آفتابی جزیره می تواند بسته گردشگری مناسبی برای گردشگران لهستانی و جایگزینی با مقاصد مشابه دیگر مانند مصر باشد.

در هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته فعالان صنعت گردشگری از ایران و کشورهای مالزی، ترکیه و کرواسی دستاوردها و ظرفیت های خود را در زمینه های گردشگری الکترونیک، هتلداری و صنایع وابسته، خطوط هواپیمایی، تجهیزات و لوازم سفر، جاذبه ها و رویدادهای گردشگری، مناطق آزاد، اکوتوریسم، گردشگری سلامت، مبلمان و دکوراسیون هتل ها و موسسات مالی و اعتباری و بانک ها در معرض دید علاقه مندان قرار داده اند.

هشتمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته و دومین نمایشگاه بین المللی صنایع دستی از پنجم اسفند آغاز به کار کرد و تا هشتم اسفند برپا خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز