خبرگزاری کار ایران

با استقبال گسترده ساکنان و گردشگران در کیش:

پارک گلستان سفین و فاز دوم پارک شهر افتتاح شد

کد خبر : ۳۴۶۵۴۲

در راستای افزایش فضاهای فرهنگی و تفریحی در جزیره کیش، پارک گلستان در منطقه سفین و فاز دوم پارک شهر با حضور پر شور کیشوندان افتتاح شد.در راستای افزایش فضاهای فرهنگی و تفریحی در جزیره کیش، پارک گلستان در منطقه سفین و فاز دوم پارک شهر با حضور پر شور کیشوندان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، پارک گلستان، عصر روز پنجشنبه 22 بهمن ماه با حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری کشور، اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و معاونانشان، علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، حاج یعقوب شمس امام جمعه اهل تسنن، مدیران محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین با حضور جمع کثیری از بومیان خونگرم جزیره کیش همراه با تقدیر از تلاش های دکتر مونسان و اجرای آیین های شاد سنتی، بومی و محلی در جزیره کیش افتتاح شد.

بنابراین گزارش، این پارک در مساحت17447 متر مربع با امکاناتی از جمله زمین های ورزشی و تفریحی فوتبال، اسکیت و همچنین المان های متنوع و وسایل بازی، کافی شاپ و فضای سبز در ضلع جنوبی منطقه سفین و در دل منطقه بومی نشین افتتاح شد.

همچنین فاز دوم پارک شهر در زمینی به مساحت چهار هکتار و با امکانات تفریحی و ورزشی از جمله زمین بدمینتون، والیبال، فوتسال چمن، بسکتبال،اسکیت، فضای بازی برای کودکان، آلاچیق های خانوادگی و همچنین بزرگ ترین آمفی تئاتر روباز در کیش به بهره برداری رسید.

گفتنی است، این پارک ها به منظور ایجاد فضایی شاد و پرنشاط جهت رفاه حال ساکنان و گردشگران جزیره کیش احداث شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز