خبرگزاری کار ایران

گامی دیگر در جهت رونق گردشگری در کیش

دو مجتمع تجاری اداری و نمایشگاهی در کیش به بهره برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۵۴۵

هتل پنج ستاره دریایی ترنج با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری کشور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در جزیره کیش افتتاح شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش، این هتل عصر روز 22 بهمن ماه با حضور حضور مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری کشور، اکبر ترکان مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و معاونانشان، علی اصغر مونسان مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش و حجت الاسلام و المسلمین دکتر علیدادی و همچنین جمعی از مدیران محلی، فرماندهان نظامی و انتظامی در جزیره کیش افتتاح شد.

بنابراین گزارش، در مراسم افتتاحیه این هتل منحصر بفرد، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور ورئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری کشور ضمن قدردانی از تلاش مسئولان در جهت رونق گردشگری در جزیره کیش، گفت: به پشتوانه اقدامات انجام شده توسط تیم مدیریتی در دو سال گذشته، به زعم شهروندان چهره جزیره کیش دگرگون شده است.

مجموعه گردشگری و هتل 5 ستاره دریایی ترنج در منطقه ای بکر با اکوسیستم طبیعی در دو فاز تعریف شده است که احداث فاز اول هتل با 100 واحد سوئیت کف شیشه ای 40، 60 و 120 متری و بالکن اختصاصی به صورت بوته جقه بر روی آب به اتمام رسیده و عملیات ساخت فاز دوم هتل طبقاتی ساحلی نیز در دست اجرا است.

همچنین ساخت دو جزیره مصنوعی در این هتل دریایی برای جذب پرندگان مهاجر و حفظ اکوسیستم طبیعی مجموعه انجام گرفته است.

گفتنی است، با زیر ساخت های مهیا شده و توسعه گردشگری و تجاری کیش در این مدت پیش بینی می شود، آمار سالانه ورود گردشگران کیش در آستانه سال جدید از مرز دو میلیون نفر بگذرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز