خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۷۴۳

السلام علیک یا فاطمة الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)

 فرا رسیدن ایام حزن انگیز فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به تمامی محبان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام تسلیت عرض می نمایم .

دهه فاطمیه روزهای غم بار سوگواری بر شهادت بزرگ بانویی است که معیار فضایل بود و همگان را به پارسایی و پایداری فرا می خواند. حضرت زهرای مرضیه (س)  ام ابیها بود و تکیه گاه پیامبر عظیم الشان السلام، و بزرگ ترین آموزگار بانوان جهان. او که در دوران حیات خویش نمونه عصمت و صبر و ایثار بود و با شهادت مظلومانه و سیره زندگی خود به جهانیان آموخت هر کس به ریسمان الهی و خاندان نبوت تمسک جوید، بی تردید راه حق و حقیقت را برگزیده است و تا همیشه تاریخ در اذهان بیدار دلان جهان زنده خواهد ماند.  

شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه ای تاریخی نیست؛ بلکه آموزه ای متعالی در باب دفاع از آرمان های دینی و ارزش های اسلام ناب محمدی (ص) است. در جزیره کیش نیز امسال همانند سال های قبل مراسم سوگواری دهه فاطمیه با حضور حداکثری مردم دیندار، داغداران بزرگ بانوی اسلام و گردشگران متعهد و خداجو در مساجد، حسینیه ها و تکایا برگزار می شود تا فرصت مرور دوباره درس آزادگی، ایثار و تعهد در مکتب اسلام باشد.

امید است در این ایام با سوگواری بر غم شهادت دخت گرامی آخرین پیام آور نور و رحمت بکوشیم تا پیروان شایسته ای برای مکتب اسلام بوده و با تاسی به سیره اهل بیت عصمت و طهارت در مسیر سعادت و بهروزی جامعه گام برداریم .

علی اصغر مونسان

رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز