خبرگزاری کار ایران

بازدید دکتر مونسان از روند ساخت مصلای کیش

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۵۴۳

مسئولان کیش از روند ساخت مصلای جزیره بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در بازدید از مصلای کیش که با حضور دکتر مونسان و حجت الاسلام و المسلمین علیدادی عصر روز دوشنبه 13 اردیبهشت انجام شد مونسان ضمن ابراز خرسندی از پیشرفت در اجرای این پروژه گفت: در کنار پروژه های عمرانی متعددی که در کیش اجرا کردیم، این پروژه از جایگاه ویژه ای برای من و همکارانم برخوردار است.

وی یادآور شد: موضوع کاربری این مجموعه که میعادگاه نمازگزاران است انگیزه مضاعفی را به من و همکارانم داده تا با سرعت خوب و کیفیت مطلوب این پروژه را به اجرا برسانیم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش عنوان کرد: با کمک و همفکری امام جمعه محترم کیش تاریخی برای به بهره برداری رسیدن فاز اول مصلی و افتتاح آن تعیین می شود تا بر اساس آن همکاران من برنامه ریزی دقیق و مناسبی داشته باشند.

همچنین در این بازدید حجت الاسلام و المسلمین علیدادی ضمن تشکر از مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش برای سرعت بالای ساخت این پروژه در ماه های اخیر اعلام کرد: با روند پر شتابی که برای ساخت این پروژه در پیش گرفته شده، پیش بینی می شود فاز اول آن در هفته های آتی و فاز دوم آن نیز در سال جاری به پایان برسد .

شایان ذکر است با پیگیری های سازمان منطقه آزاد کیش در تسریع عملیات ساخت این پروژه، ساکنان و گردشگران جزیره بزودی شاهد برگزاری  نمازهای  جمعه و آیین مذهبی کیش در این مصلا خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز