خبرگزاری کار ایران

استقبال گردشگران و شهروندان از پلاژ های ساحلی جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۷۷۳

همزمان با آغاز فصل گرما پلاژهای بانوان و آقایان کیش به انگیزه سفر بسیاری از گردشگران تبدیل می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش،  با آغاز فصل تابستان یکی از مناطقی که در جزیره کیش مورد استقبال زیاد شهروندان و گردشگران قرار می گیرند پلاژهای کیش است.

وجود امکانات مناسب در این دو پلاژ ساحلی باعث شده است هر ساله گردشگران زیادی با هدف استفاده از این امکانات به کیش سفرکنند.

بر اساس آمارهای اعلام شده  در سه ماهه نخست امسال  بیش از 91 هزار نفر از پلاژ بانوان و بیش از 32 هزار نفر از پلاژ آقایان استفاده کردند.

طی سه سال گذشته با توجه به استقبال مستمر گردشگران از پلاژهای ساحلی کیش،  سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ایجاد رفاه استفاده کنندگان، نسبت به تکمیل و رفع نواقص این پلاژها به عنوان یکی از جاذبه های  جزیره کیش اقدامات گسترده ای را انجام داده است.

  مجموعه پلاژ آقایان  با مساحتی در حدود 10 هزار متر مربع در سواحل شمال شرقی واقع شده است که شامل بخش هایی از جمله پلاژ آقایان ، 3 باب زمین والیبال ساحلی، یک باب زمین فوتبال ساحلی، امکانات قایقرانی پاروئی ( کانو- تورینگ )، دوش های سر پوشیده و رو باز،  رختکن، اتاق ماساژ،  بوفه و نمازخانه است.

همچنین پلاژ بانوان، در سواحل شمالی جزیره با وسعت حدود20 هزار متر مربع احداث شده است. این محل که در کشور بی نظیر است، امکاناتی از قبیل دوش صحرایی و سر پوشیده، تخت و سایه بان، زمین والیبال ساحلی و بوفه، سرویس های بهداشتی، نمازخانه، رختکن با ظرفیت 900 لاکر، امکانات ماساژ، غواصی و دستگاه های بدنسازی  را دارا است.

حضور مستمر ناجیان غریق نیز بر امنیت خاطر استفاده کنندگان از این پلاژها  افزوده است.

لازم به ذکر است، در طرح توسعه پلاژ بانوان کیش که بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی شده است ساخت بخش هایی مانند هتل، بازارچه و محل نگهداری کودکان پیش بینی شده است که با تکمیل این طرح، علاقمندان می توانند به راحتی در این مجموعه اقامت داشته باشند و از امکانات آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز