خبرگزاری کار ایران

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی در کیش

کد خبر : ۴۴۴۱۱۲

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی در جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه از 20 تا 23 دی با حضور 180 شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت 18000 متر مربع در 3 سالن مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

بنابر این گزارش، اتریش، سوئیس، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اسپانیا، روسیه، ایرلند، امارات متحده عربی و عراق از شرکت کنندگان خارجی این نمایشگاه هستند.

آخرین فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری، دستاوردهای سازندگان و تولید کنندگان نفت، گاز، پتروشیمی، آب و برق و انرژی های نو از موضوعات و محصولاتی است که در این نمایشگاه ارائه می شود.

همچنین، برگزاری همایش بین المللی نفت و انرژی کیش، معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری شرکت ملی نفت ایران، معرفی فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری شرکت ملی پتروشیمی و اجلاس مدیران عامل شرکت های پتروشیمی از برنامه های جانبی این نمایشگاه است.

لازم به ذکر است، شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی صنایع پتروشیمی، شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت ایران، شرکت طراحی و مهندسی و تامین قطعات و مواد شیمیایی صنایع پتروشیمی (اسپک)‏، شرکت نفت ایرانول، شرکت تجهیزات صنعت نفت، گروه مپنا، شرکت بهران، شرکت سپانیر، شرکت پترو پارس، شرکت ملی حفاری ایران، شرکت نفت فلات قاره ایران، شرکت نفت پارس، شرکت توربین انرژی، بانک ملت، بانک سرمایه، شرکت لوله سازی اهواز، شرکت مهندسی و توسعه نفت، شرکت مناطق نفت خیز جنوب، شرکت کالای نفت از مشارکت کنندگان بر پایی این نمایشگاه هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز