خبرگزاری کار ایران

نمره عالی معاون رییس جمهور به اقدامات انجام شده در کیش

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۳۷۶

دکتر نوبخت در بازدید از برخی پروژه های جزیره کیش روند توسعه این منطقه آزاد را عالی و بر اساس اهداف اولیه ایجاد مناطق آزاد دانست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور که در سفر به جنوب کشور از جزیره کیش دیدن کرد ضمن مقایسه کیش امروز با جزیره کیش در دو سال گذشته گفت:

با توجه به یک فاصله نسبتا دو ساله که بین بازدید قبلی و امروز پیش آمد تفاوت های ظاهری که در این منطقه آزاد اتفاق افتاده است نشان از توسعه و پیشرفت طرح های شهری است.

دکتر نوبخت افزود:  اما فراتر از این لایه ظاهری انچه به عنوان کارهای بنیادین وبستر ساز توسعه اتی مشاهده شد وگزارشی که دکتر مونسان دادند بسیار امید بخش بود و اگر این اقدامات را در یک جمله کلی ارزیابی و داوری کنیم می توان گفت که کیش به همان سمتی در حرکت است که اهداف اولیه قانون گذار برای توسعه مناطق ازاد در کشور بوده است.

معاون رییس جمهور تاکید کرد: قطعا در مقایسه با دیگر مناطق آزاد کشور که آنها نیز تلاش می کنند  از ظرفیت قانونی مناطق آزاد و از این تجربه جهانی برای توسعه ملی استفاده کنند جزیره کیش پیشگام است و می تواند در طی مسیر موفقیت  به همان جایگاهی برسد که از ابتدا برای مناطق آزاد کشور در نظرگرفته شده بود.

نوبخت در پاسخ به این سوال که اگر قرار باشد روند توسعه کیش را ارزیابی کنید چه نمره ای به این منطقه آزاد می دهد تصریح کرد: نمره ارزنده و متناسب با این فعالیت ها نمره عالی است.

گفتنی است محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر پنج شنبه ٧ بهمن وارد جزیره کیش شد و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سازمان منطقه آزاد کیش توسط دکتر مونسان از پارک های سیمرغ، نیلوفر، نیروگاه شماره دو کیش، پارک آبی و هتل دریایی ترنج دیدن کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز