خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام حزب تدبیر و توسعه کیش در گفت‌وگو با ایلنا:

رویکرد حزب‌ تدبیر و توسعه حمایت از دولت تدبیر و امید در جزیره کیش است

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۵۵۹

قائم‌مقام حزب تدبیر و توسعه جزیره کیش گفت: با حضور مونسان به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد کیش این منطقه دوران شکوفایی دوباره‌ای را آغاز کرد و می‌توان حضور این مدیر را سرآغازی بر تحولات مثبت در جزیره کیش دانست.

دکتر رامتین روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: حضور فردی کاردان و کاربلد مثل آقای مونسان زمینه شکوفایی و احیای دوباره جزیره کیش را به وجود آورد و هرروز شاهد رونق بیشتر این منطقه هستیم.

وی هدف از تاسیس اولین حزب (تدبیر و توسعه) درکیش را  بسترسازی برای جذب مردم به سوی انتخابات و فعالیت دائم در جهت ایفای نقش مردم درسرنوشت خود دانست و گفت: ما احساس کردیم که در حال حاضر فضا در منطقه زیبای کیش به گونه‌ای است که فعالیت یک حزب با رویکرد اعتدال‌گرایی می‌تواند مفید و موثر باشد که خوشبختانه با مدیریت و درایت رئیس حزب آقای مرتضی بلوکی و اعتمادی که مردم محلی و بازرگانان و کسبه به ما داشتند کارهای خوبی سر و سامان یافت و اکنون برای انتخابات همه جوره در خدمت مردم و اهداف نظام حرکت می کنیم.

روشن افزود: ما علاوه بر اینکه مردم را برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر تشویق و ترغیب می‌کنیم، این وعده را هم داده‌ایم که از آرای ایشان هم صیانت کنیم.

وی با تاکید بر حمایت از دولت تدبیر و امید و شخص دکتر روحانی در انتخابات گفت: تفکر و اندیشه حزب تدبیر و توسعه با افکار و اهداف دکتر روحانی بسیار نزدیک است و حزب هم بنا را بر حمایت از وی گذاشته است.

قائم مقام حزب تدبیر و توسعه اضافه کرد: برای انتخابات شورای شهر هم لیست خوبی تهیه شده که در اختیار مردم عزیز کیش قرار می‌گیرد و در این لیست سعی کردیم از افرادی متخصص، متعهد و همسو با اهداف دولت استفاده کنیم و یقیناً با اقبال مردم مواجه خواهد شد.

وی افزود: دوره گذشته آمار رای دهندگان در کیش 25 هزار نفر بود که مشارکت 50 درصدی را شاهد بودیم ولی یقیناً در این دوره مشارکت افزایش چشمگیری خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز