خبرگزاری کار ایران

سفر ویژه کشتی اقیانوس پیمای سانی از کیش به قشم

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۷۹۵

به مناسبت عید سعید فطر ششمین سفر ویژه با کشتی اقیانوس پیمای سانی در آب های نیلگون خلیج فارس از جزیره کیش یه جزیره قشم انجام می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به فرا رسیدن عید سعید فطر  و ایجاد فرصتی مناسب برای سفر کیشوندان و گردشگران جزیره کیش، کشتی بزرگ مسافری تفریحی سانی قرار است ششمین سفر خود را  ساعت 18 روز یکشنبه 4 تیر ماه از بندر تجاری کیش آغاز کند و در طول سفر مسافران می توانند از امکاناتی که برای تفریح و سرگرمی آنان فراهم شده بهره ببرند.

صرف صبحانه، ناهار و شام در رستوران زیبای کشتی، شرکت در برنامه های شاد و مفرح، امکان خرید از فروشگاه، تماشای تلویزیون، قدم زدن بر روی عرشه کشتی و تماشای آرامش دلنشین دریا، استفاده از کافی شاپ و اقامت در اتاقهای هتل کشتی، گوشه ای از امکانات جالب کشتی اقیانوس پیمای سانی برای مسافرانش است.

سانی پس از طی 225 کیلومتر حدود ساعت 6 صبح روز دوشنبه 5 تیر ماه مصادف با عید سعید فطر در بندر کاوه قشم پهلو می گیرد و با برنامه ریزیهای انجام شده مسافران پس از صرف صبحانه در کشتی در قالب تور از نقاط دیدنی جزیره قشم بازدید می کنند و برای صرف ناهار به کشتی باز می گردند تا پس از استراحتی کوتاه سری هم به بازارهای جزیره قشم بزنند.

کشتی اقیانوس پیمای سانی ساعت 22 روز دوشنبه 5 تیر، بندر کاوه جزیره  قشم را به مقصد جزیره کیش ترک می کند تا ساعت 10 صبح سه شنبه 6 تیر در بندر تجاری کیش پهلو بگیرد.

قیمت بلیت سفر با کشتی سانی که شامل ایاب و ذهاب با کشتی اقیانوس پیما، صرف صبحانه، ناهار و شام، اقامت در هتل کشتی و برنامه های تفریحی است برای هر نفر معادل پانصد هزار تومان است.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات به منظور خرید بلیت این سفر رویایی با شماره تلفن های 09333928020 ، 09334929020 و 09036473009 تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز