خبرگزاری کار ایران

در حکمی از سوی علی‌اصغر مونسان؛

مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث‌فرهنگی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۴۰۵

علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز 4 شهریور 96 در حکمی، قدرت ابراهیمی را به سمت مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست سازمان میراث‌فرهنگی منصوب کرد.

به‌گزارش ایلنا، در متن حکم ابراهیمی آمده است:

«نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم، به‌عنوان مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست سازمان منصوب می‌شوید.

با عنایت به گستردگی و فرابخشی بودن فعالیت‌های سازمان و نقش مؤثر و جایگاه خطیر حوزه ریاست، انتظار می‌رود با حسن تدبیر و برقراری ارتباط منسجم و مؤثر با مدیران و کارکنان محترم، اهتمام خود را در جهت تمشیت صحیح امور، ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های دفتر، افزایش بهره‌وری مجموعه و ارائه گزارش‌های به‌ هنگام، پیگیری دستورها و مصوبات، تنظیم فعالیت‌های مرتبط با سازمان و برقراری ارتباط مؤثر و پویا با مراجعان و جلب رضایت آن‌ها بکار گرفته و با ارائه مشاوره و پیشنهادهای سازنده به اینجانب، سازمان را در رسیدن به اهداف یاری نمائید.

اطمینان دارم در اجرای وظایف محوله از همکاری همه معاونان، مشاوران، مدیران‌کل ستادی استانی و شرکت‌های وابسته، کارشناسان و همکاران محترم برخوردار خواهید بود.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز