خبرگزاری کار ایران

برگزاری راهپیمایی روز 13 آبان در جزیره کیش

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۲۱۵

مراسم راهپیمایی روز ۱۳ آبان، صبح امروز در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور اقشار مختلف مردم در کیش برگزار شد؛ شرکت‌ کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهای ضد استکباری از میدان ساحل تا میدان سنایی کیش راهپیمایی کردند. در پایان نیز بیانیه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قرائت شد.

پیش از برگزاری مراسم، آیین گرامی‌داشت روز دانش‌آموز با حضور مسئولان محلی و دانش‌آموزان جزیره در سالن خلیج فارس مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار شد.

در این رویداد ابراهیم رضوانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به دلایل نامگذاری این روز تاکید کرد: امروز باید فریاد استکبار ستیزی خود را به گوش جهانیان برسانیم.

عربعلی زینالی، سرپرست اداره آموزش و پرورش کیش نیز ضمن اشاره به روایت مسئولان آموزش و پرورش ژاپنی مبنی بر اینکه دانش‌آموزان سر، دست و قلب جامعه هستند، توضیح داد: دانش آموزان سر جامعه‌اند زیرا متفکر و خلاق هستند. دانش آموزان قلب جامعه هستند زیرا اخلاق مدارند و به مبانی دینی اعتقاد دارند. همچنین آنها دست جامعه هستند، چون با مهارت و خلاقیت به دنبال علم و دانش می‌روند.

وی همچنین هدفمند بودن، داشتن برنامه‌ریزی صحیح و استفاده مناسب از فرصت‌ها را از ویژگی‌های یک دانش آموز موفق دانست.

در پایان این مراسم نیز از 230 دانش آموز برگزیده کیش در رشته‌های علمی، فرهنگی و ورزشی با اهدای لوح، تجلیل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز