خبرگزاری کار ایران

بررسی مشکلات فراروی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی کیش

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۳۴۶

مشکلات و موانع فراروی سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بخش خصوصی در معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش بررسی می‌شود.

به گزارش ایلنا، معاونت اقتصادی و سرمایه‌گذاری این سازمان با بر پایی نشست‌ها، جلسات در کارگروه‌های مختلف و با دعوت از صاحبان صنایع، بخش‌خصوصی، مالکان پروژه‌های‌ساختمانی، انبوه‌ سازان و رؤسای بانک‌های مستقر در جزیره کیش به بررسی موانع مشکلات فراروی بخش خصوصی می‌پردازد. 

در این خصوص محمدرضا سعیدی معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تأکید دکتر انصاری لاری مبنی بر رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و تسهیل شرایط فعالیت بخش خصوصی در جزیره کیش گفت: برگزاری جلسه کار گروه‌های اقتصادی که طی سه ماه گذشته با حضور صاحبان سرمایه و فعالان اقتصادی در سازمان منطقه آزاد کیش با جدیت تشکیل شده است تا حصول نتایج منطقی و مثبت دنبال خواهد شد.  

بر اساس این گزارش بررسی موانع و مشکلات فراروی سرمایه‌گذاران در جهت تسریع و اتمام مراحل ساخت پروژه‌های نیمه تمام و بهره‌ برداری از این طرح‌ها و جلب مشارکت بانک‌ها برای اعطای تسهیلات و تأمین اعتبار طرح‌های نیمه تمام با هدف رونق بیشتر فضای کسب و کار و فعالیت‌های اقتصادی در جزیره زیبای کیش از مهمترین موارد مطرح شده است.

علاوه بر آن و در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران روز یکشنبه جلسه‌ای نیز با حضور رؤسای تمامی بانک‌های مستقر در منطقه آزاد کیش برگزار شد و معاون اقتصادی و مدیران مربوطه مذاکرات مفصلی با مدیران بانک‌ها به انجام رساندند. در این جلسه مشکلات بانک‌ها، سازمان و سرمایه‌گذاران به بحث و بررسی گذاشته شد.

علاوه بر آن به منظور تسهیل و توسعه روابط بانک‌ها با سازمان مقرر شد شورای هماهنگی بانک‌های منطقه آزاد کیش در آینده تشکیل شود.

لازم به ذکر است؛ پیش از این نیز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و تیم مدیریتی ایشان در روند بازدید از پروژه‌های بخش خصوصی در جزیره کیش و برگزاری نشست‌های متعدد با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از نزدیک در جریان مشکلات و شرایط فعالیت آنها قرار گرفته بودند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز