خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه عکس «یاد ایام» گشایش یافت

کد خبر : ۱۰۶۷۲۱

هنرجویان خانه عکاسان در طی دو ترم اصول و تکنیک‌های عکاسی را آموزش و در ترم سه زیبایی‌شناسی عکاسی را آموزش می‌بینند.

ایلنا: مدیر خانه عکاسان ایران گفت: موضوع نمایشگاه «یاد ایام» در خصوص میراثفرهنگی است که عکس‌ها از سطح و تکنیک خوبی برخوردارند.
رسول اولیازاده در خصوص نمایشگاه «یاد ایام» گفت: این نمایشگاه برای دانشجویان خانه عکاسان شروع خوبی است. موضوع این نمایشگاه در خصوص میراثفرهنگی است که از سطح و تکنیک خوبی برخوردارند.
وی ادامه داد: هنرجویانی که در کلاس‌های آموزشی خانه عکاسان شرکت می‌کنند بنا بر علایق شخصی خود ثب نام می‌کنند و آموزش می‌بینند.
وی یاد آور شد: به دلیل اینکه اجباری برای آموزش وجود ندارد و طبق ذوق و علاقه خود آموزش می‌بینند با انگیزه بیشتری این هنر را فرا می‌گیرند.
مدیر خانه عکاسان ایران تصریح کرد: هنرجویان خانه عکاسان در طی دو ترم اصول و تکنیک‌های عکاسی را آموزش و در ترم سه زیبایی‌شناسی عکاسی را آموزش می‌بینند.
اولیازاده گفت: بعد از آموزش هنرجویان نیازمند مطالعه و تحقیق بیشتر هستند و باید تجربه کسب کنند تا به جایگاه مناسب در عکاسی برسند.
نمایشگاه عکس دانشجویان خانه عکاسان با عنوان «یاد ایام» دیروز ۳۰ شهریورماه ساعت ۱۷ در گالری ۲ خانه عکاسان ایران گشایش یافت؛ علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا ۱۰ مهرماه از شنبه تا چهارشنبه، ۹ الی ۱۹ به آدرس خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، خانه عکاسان ایران، گالری ۲ مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز