خبرگزاری کار ایران

دعوت از برگزیدگان بخش بین‌الملل جشنواره جهانی هنر مقاومت

کد خبر : ۱۱۱۰۵۶

تاکنون با «جان لنت» برای داوری بخش کاریکاتور، «سلیمان منصور» برای داوری بخش نقاشی، «علی یوهان» و «دانا بارتلر» برای برگزاری کارگاه آموزشی جشنواره هنر مقاومت گفتگو شده است.

ایلنا: رضا خزعلی گفت: قرار است از برگزیدگان بخش بین‌الملل سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت دعوت به عمل آوریم تا در ایران حضور یابند.

به گزارش ایلنا، مدیر بخش بین الملل سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با بیان اینکه در سومین دوره از جشنواره شاهد حضورهنرمندان مطرحی خواهیم بود، اظهار کرد: تاکنون با «جان لنت» برای داوری بخش کاریکاتور، «سلیمان منصور» برای داوری بخش نقاشی، «علی یوهان» و «دانا بارتلر» هم برای برگزاری کارگاه آموزشی وارد مذاکره شده‌ایم، همچنین از کره شمالی و ژاپن هم میهمانانی خواهیم داشت.

خزعلی سپس کیفیت آثار رسیده در بخش بین الملل را قابل قبول بوده دانست و افزود: همچنین هنرمندان مطرح‌تری نسبت به سال گذشته آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده‌اند.

مدیر بخش بین الملل سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با اشاره به اینکه استقبال هنرمندان خارجی در سومین دوره از جشنواره جهانی هنر مقاومت بسیار قابل توجه است، گفت: این در حالی است که سال گذشته تنها از کشورهای اسلامی در جشنواره حضور داشتند که در این دوره هنرمندان ۷۷ کشور آثار خود را ارائه کرده‌اند و شاهد حضور هنرمندانی از کشورهای اروپایی، آسیایی و آمریکایی نیز هستیم.

سومین جشنواره جهانی هنر مقاومت با ریاست جواد جباری و دبیر کلی حبیب ا… صادقی، آذر ماه امسال به ابتکار بنیاد فرهنگی روایت و انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در ۱۲ رشته گوناگون شامل نقاشی، طراحی و چاپ دستی، نگارگری، خط - نقاشی، تصویرسازی، پوس‌تر، عکاسی، کاریکاتور، طرح‌های حجمی، انیمیشن، هنرهای جدید و مفهومی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز