خبرگزاری کار ایران

هنرمندان ۴۲ کشور در جشنواره تجسمی فجر ثبت نام کردند

کد خبر : ۱۲۸۳۲۴

بخش بین‌الملل ششمین جشنواره هنرهای تجسمی در رشته‌های کاریکاتور در دو گرایش کارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سیاستمداران مطرح جهان، عکاسی در گرایش مستند با موضوع امید و شادی‌های زندگی، پوستر با موضوع انرژی و تصویر سازی با موضوع خانواده برگزار می‌شود.

ایلنا: تاکنون هنرمندان ۴۲ کشور در ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای دبیران ششمین جشنواره فجر در دبیرخانه جشنواره برگزار شد. سید عباس میرهاشمی؛ دبیر کل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در این جلسه گفت: بیش از ۲۲۰۰ هنرمند ثبت نام کرده‌اند که به نظر می‌رسد در روزهای پایانی ثبت نام افزایش قابل توجه هنرمندان را شاهد باشیم.

میرهاشمی ادامه داد: هیات‌های انتخاب و داوری به پیشنهاد دبیران هر رشته در روزهای آینده انتخاب می‌شوند تا پس از پایان ثبت نام و مهلت ارسال آثار انتخاب اولیه آثار انجام شود. در این دوره در رشته‌های کاریکاتور، عکاسی، پوستر و تصویرسازی که به صورت بین المللی برگزار می‌شود، داوران خارجی نیز در ترکیب نهایی هیات داوران در کنار داوران ایرانی حضور دارند.

وی ادامه داد: تاکنون هنرمندانی از کشورمان و ۴۲ کشور از جمله اتریش، ایالات متحده آمریکا، اسپانیا، استرالیا، ‌برزیل، ایتالیا، ترکیه، چین، جمهوری چک، روسیه، فرانسه، هلند، هند، و… در جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

دبیر ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر اظهار امیدواری کرد که ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر بر اساس برنامه و با انجام بخش‌های مختلف به نحو مناسب برگزار شود.

ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، با موضوع انسان معاصر، خوشنویسی در سه گرایش نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ و ثلثبا موضوع آزاد نگارگری در سه گرایش نقاشی ایرانی با موضوع شعایر ایرانی - اسلامی و تذهیب و گل ومرغ با موضوع آزاد، مجسمه سازی با موضوع راه بی‌انتها و سرامیک هنری با موضوع آزاد در بخش ملی برگزار می‌شود.

بخش بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی دررشته‌های کاریکاتور در دو گرایش کارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سیاستمداران مطرح جهان، عکاسی در گرایش مستند با موضوع امید و شادی‌های زندگی، پوستر با موضوع انرژی و تصویر سازی با موضوع خانواده برگزار می‌شود.

فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی بخش دیگر ششمین جشنواره تجسمی فجر است.

هنرمندان برای شرکت در بخش ملی و بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی می‌توانند تا ۲۹ آذرماه سال جاری در سایت جشنواره به نشانی www. ivafestival. irثبت نام کنند و آثارشان را ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز