خبرگزاری کار ایران

فیلم «اولین جشن سالانه موسیقی ما» منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۴۴

فیلم جشن موسیقی در ۳۰ دقیقه‌ از پشت صحنه برنامه جشن موسیقی تهیه شده که بخش‌های دیده‌نشده‌ای از این مراسم را پیش روی بینندگان قرار می‌دهد.

ایلنا: فیلم «اولین جشن سالانه موسیقی ما»، با اخذ مجوزهای لازم به زودی منتشر می‌شود.

به گزارش ایلنا، این فیلم به پوشش اولین جشن سالانه «موسیقی ما» پرداخته که شامگاه نهم تیرماه ۹۲ در تالار وحدت تهران و با حضور جمع کثیری از اهالی موسیقی ایران برگزار شد.

در این مراسم، برای نخستین بار در تاریخ موسیقی ایران، چهره‌های سرشناس این حوزه - فارغ از سبک و رشته فعالیت‌شان - به همت بخش خصوصی در معتبرترین تالار موسیقی کشور گرد هم آمدند تا وفاق و همدلی هنرمندان بزرگ ایران را به تصویر کشیده و در کنار آن، برگزیدگان موسیقی سال ۱۳۹۱ معرفی شوند.

برگزاری این جشن و اثبات همدلی اساتید و پیشکسوتان موسیقی سنتی و کلاسیک ایران با جوانان و ستاره‌های موسیقی پاپ، با استقبال ویژه‌ای از سوی اهالی و علاقه‌مندان موسیقی مواجه شد و علاوه بر آن بازتاب گسترده و بی‌سابقه‌ای در نشریات و رسانه‌های داخلی و خارجی داشت و بسیاری از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها با انتشار عکس‌ها و گزارش‌های این مراسم در صدر اخبار فرهنگی و هنری خود، آن را بزرگ‌ترین گردهمایی تاریخ موسیقی ایران قلمداد کردند.

برگزیدگان موسیقی ایران در سال ۹۱ در یک نظرسنجی گسترده از سوی مردم و دست‌اندرکاران موسیقی، در دو بخش «کارشناسی» و «مردمی» انتخاب و در این آیین باشکوه معرفی شدند. همچنین در این مراسم، از سه نفر از بزرگان موسیقی ایران که حق بزرگی بر گردن هنر این سرزمین دارند شامل عبدالوهاب شهیدی، کیخسرو پورناظری و شهرام ناظری با اهدای «تندیس موسیقی ما» و لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

در این فیلم که قرار است به تهیه‌کنندگی پایگاه خبری و تحلیلی «موسیقی ما» و توسط شرکت فرهنگی هنری «ترانه شرقی» منتشر شود، یک فیلم ۳۰ دقیقه‌ای جذاب از پشت صحنه برنامه گنجانده شده که بخش‌های دیده‌نشده‌ای از این مراسم را پیش روی بینندگان قرار می‌دهد.

کارگردانی هنری این فیلم را «مجید برزگر» برعهده داشته و تدوین آن را «مجید روغنی» انجام داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز