خبرگزاری کار ایران

صمدیان، راستانی و کوثری عکس‌های جشنواه فجر را داوری می‌کنند

کد خبر : ۱۳۰۰۱۶

هیات انتخاب و داوران ایرانی رشته‌های عکاسی و پوس‌تر ششمین جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند و دو داور خارجی برای هیات داوری نهایی عکاسی و پوس‌تر نیز به زودی مشخص می‌شوند.

ایلنا: هیات انتخاب و داوران ایرانی رشته‌های عکاسی و پوستر ششمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، سیف الله صمدیان، محسن راستانی و عباس کوثری انتخاب آثار رشته عکاسی را انجام می‌دهند که در گرایش مستند و با موضوع «امید و شادی‌های زندگی» برگزار می‌شود و داوری نهایی آثار توسط این هنرمندان و دو داور خارجی انجام خواهد شد.

انتخاب آثار رشته پوستر با موضوع «انرژی» را مهدی سعیدی، محمدرضا دوست محمدی و سید حسن موسی‌زاده برعهده دارند و داوری نهایی آثار این رشته نیز توسط این سه هنرمند و دو داور خارجی انجام می‌شود.

ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، با موضوع انسان معاصر، خوشنویسی در سه گرایش نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ و ثلثبا موضوع آزاد نگارگری در سه گرایش نقاشی ایرانی با موضوع شعایر ایرانی - اسلامی و تذهیب و گل ومرغ با موضوع آزاد، مجسمه سازی با موضوع راه بی‌انت‌ها و سرامیک هنری با موضوع آزاد در بخش ملی برگزار می‌شود.

بخش بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی دررشته‌های کاریکاتور در دو گرایش کارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سیاستمداران مطرح جهان، عکاسی در گرایش مستند با موضوع امید و شادی‌های زندگی، پوس‌تر با موضوع انرژی و تصویر سازی با موضوع خانواده برگزار می‌شود.

فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی بخش دیگر ششمین جشنواره تجسمی فجر است و مستندسازان تا ۱۱ دی ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

هنرمندان برای شرکت در بخش ملی و بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی می‌توانند تا هفتم دی ماه در سایت جشنواره به نشانی www. ivafestival. irثبت نام کنند و آثارشان را ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز