خبرگزاری کار ایران

داوران نقاشی ششمین جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند

کد خبر : ۱۳۲۴۰۳

در جشنواره تجسمی فجر؛ در رشته نقاشی که با موضوع انسان معاصر برگزار می‌شود، یعقوب عمامه پیچ، احمد وکیلی، عبدالمجید حسینی راد، کاظم چلیپا و مرتضی افشاری انتخاب و داوری آثار را بر عهده دارند.

ایلنا: هیات انتخاب و داوری رشته نقاشی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر معرفی شدند.

به گزارش ایلنا، در رشته نقاشی که با موضوع انسان معاصر برگزار می‌شود، یعقوب عمامه پیچ، احمد وکیلی، عبدالمجید حسینی راد، کاظم چلیپا و مرتضی افشاری انتخاب و داوری آثار را بر عهده دارند.

ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، با موضوع انسان معاصر، خوشنویسی در سه گرایش نستعلیق، شکسته نستعلیق و نسخ و ثلثبا موضوع آزاد نگارگری در سه گرایش نقاشی ایرانی با موضوع شعایر ایرانی - اسلامی و تذهیب و گل ومرغ با موضوع آزاد، مجسمه سازی با موضوع راه بی‌انت‌ها و سرامیک هنری با موضوع آزاد در بخش ملی برگزار می‌شود.

بخش بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی دررشته‌های کاریکاتور در دو گرایش کارتون با موضوع هنر و چهره با موضوع سیاستمداران مطرح جهان، عکاسی در گرایش مستند با موضوع امید و شادی‌های زندگی، پوس‌تر با موضوع انرژی و تصویر سازی با موضوع خانواده برگزار می‌شود.

فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی بخش دیگر ششمین جشنواره تجسمی فجر است و مستندسازان تا ۱۱ دی ماه فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

امروز آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار در بخش ملی و بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر است و هنرمندان می‌توانند تا ساعت ۲۴ امشب در سایت جشنواره به نشانی www. ivafestival. irثبت نام کنند و آثارشان را ارسال کنند.

همچنین مهلت ارسال آثار به بخش فیلم مستند هنرهای تجسمی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ۱۱ دی ماه به پایان می‌رسد.

بخش فیلم مستند هنرهای تجسمی ششمین جشنواره فجر با موضوع فیلم‌های مرتبط با شاخه‌های مختلف هنرهای تجسمی نقاشی(سنتی و مدرن)، مجسمه سازی، سفال و سرامیک، نگارگری، خوشنویسی، تصویرسازی، پوس‌تر، عکاسی، کاریکاتور و فیلموگرافی هنرمندان(پرتره) تجسمی به منظور تشویق، نمایش آثار و گسترش فعالیت سینماگران همزمان با ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ۲۶ بهمن تا اول اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رشته فیلم مستند هنرهای تجسمی به دبیری علیرضا قاسم خان برگزار می‌شود و علاقه مندان و مستند سازان تا ۱۱دی ماه امسال فرصت دارند تا از طریق سایت جشنواره به نشانی www. ivafestival. ir در بخش فیلم مستند هنرهای تجسمی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ثبت نام و آثارشان را ارسال کنند.

ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در بخش‌های بین المللی(عکاسی، تصویرسازی، کاریکاتور و پوس‌تر)، ملی(نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه سازی، سرامیک هنری) ‌و مکمل(فیلم مستند هنرهای تجسمی و مقالات) ۱۴ بهمن تا پنجم اسفند امسال برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز