خبرگزاری کار ایران

صدای «دارکوب» ‌ها در تالار وحدت پیچید

کد خبر : ۱۳۳۸۴۴

گروه «دارکوب» به سرپرستی همایون نصیری شب گذشته(۱۳ دی) اولین اجرایش را در تالار وحدت تقدیم علاقمندان کرد.

ایلنا: گروه «دارکوب» به سرپرستی همایون نصیری که از سال ۸۶ فعالیت‌های موسیقایی خود را آغاز کرده است، شب گذشته(۱۳دی) در تالار وحدت کنسرتی با سبکی متفاوت نسبت به کنسرت‌های پیشین خود برگزار کرد که مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، «دارکوب» عنوان اولین آلبوم رسمی این گروه است که سال ۸۶ در بازار موسیقی منتشر شد و با استقبال نسبتا خوبی روبرو شد. گروه «دارکوب» چندی پیش به ادعای اعضای گروه دارکوب آلبومی کاملا متفاوت عرضه کرد؛ «لیوا» نام این اثر بود که صدرالدین حسین‌خانی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشت.

کنسرت این گروه این بار بدون حضور مهران مدیری و حامد بهداد و با خوانندگی محسن شریفیان اجرا شد که فصل جدیدی از فعالیت‌های گروه را نشان می‌داد.

در کنسرت شب گذشته گزیده قطعات آلبوم اول و دوم گروه با تنظیم جدید و چند قطعه فولکلور جنوبی، کردی و آذری اجرا شد.
دارا دارایی، نوازنده گیتار باس؛ پویا نیکپور، نوازنده کیبورد و پیانو؛ امید حاجیلی، نوازنده ترومپت؛ آرش مقدم، نوازنده درامز؛ مسعود همایونی، نوازنده گیتار الکترونیک؛ میلاد درخشانی، نوازنده تار؛ کوروش بابایی، نوازنده کمانچه؛ حسین رضایی نیا، نوازنده دف؛ وحید اسدالهی، نوازنده نقاره؛ پی‌تر سلیمانی، نوازنده ساکسیفون؛ محسن شریفیان، خواننده و نوازنده نی انبان و گروه نوازندگان سازهای ضربی قطعات بالا را تقدیم حاضران کردند.

کنسرت گروه «دارکوب» ۱۴ و ۱۵ دی ماه نیز ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت اجرا می‌شود و علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز