خبرگزاری کار ایران

فراخوان اولین جشنواره فرهنگی هنری " ترنم خیال " منتشر شد

کد خبر : ۱۳۴۰۵۱

جشنواره «ترنم خیال» در ۴ بخش ادبی، موسیقی، سینما و نمایش با هدف گسترش هنر در سطوح مختلف جامعه و تشویق، ترغیب و حمایت هنرآموزان برای تولید آثار هنری، شناسایی استعدادهای درخشان هنری برگزار می‌شود.

ایلنا: شرایط و مقررات برگزاری اولین جشنواره فرهنگی هنری ترنم خیال در ۴ بخش اعلام شد.

به گزارش ایلنا، اولین فراخوان این جشنواره در ۴ بخش ادبی، موسیقی، سینما و نمایش با هدف گسترش هنر در سطوح مختلف جامعه و تشویق، ترغیب و حمایت هنرآموزان در جهت تولید آثار فرهنگی و هنری، شناسایی استعدادهای درخشان هنری و پرورش و ایجاد بسترهای شغلی اعلام شد.

مقررات شرکت در این جشنواره به شرح ذیل است:

* بخش اول: ادبی
این بخش در ۵ رشته طنز، شعر(کودک، نوجوان و بزرگسالان، ترانه)، داستان(کوتاه و بلند) و نثر ادبی برگزار می‌شود که محدودیت سنی نداشته و مهلت ارسال این آثار به سایت جشنواره تا ۱/۱۲ / ۹۲ اعلام شده است.

* بخش دوم: سینما
این بخش در ۶ رشته فیلم کوتاه، فیلم بلند سینمایی، فیلم ویدئویی، فیلمنامه، انیمیشن و مستند برگزار خواهد شد.
در این بخش به بهترین کارگردان، تهیه کننده، تصویربردار، صدابردار، طراح صحنه و لباس، طراح چهره‌پرداز، موسیقی متن، جلوه‌های ویژه بصری و رایانه‌ای و بازیگر نقش اول مرد و زن، جوایزی اهدا می‌شود که این جوایز در سایت جشنواره ذکر شده است.

مهلت ارسال آثار در این بخش، تا پایان وقت اداری ۱/۲ / ۹۳ و به نشانی دبیرخانه به آدرس تهران - خیابان شریعتی، بالا‌تر از بهار شیراز، کوچه جهانگیری، پلاک ۴ واحد ۱۵ اعلام شده است که شرکت کنندگان باید آثار خود را بر روی یک دی وی دی به دبیرخانه ارسال کنند.

*بخش سوم: موسیقی
این بخش در رشته آواز موسیقی پاپ، با شرایط ذیل اعلام می‌شود:
الف) ارسال فایل صوتی به آدرس سایت جشنواره به نشانی www. tarannomfestival. ir تا تاریخ ۱/۱۲ / ۹۲.
ب) فقط آقایان می‌توانند در این بخش حضور داشته باشند.

*بخش چهارم: نمایشی
بخش نمایش فقط در رشته بازیگری بوده که شرکت کنندگان در این بخش پس از ارسال یک قطعه عکس پرسنلی به آدرس سایت جشنواره و ثبت آن جهت تست بازیگری در حضور اساتید، فراخوانده می‌شوند.
علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به آدرس اینترنتی www. tarannomfestival. ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۷۷۶۴۳۴۷۶ و ۷۷۶۳۲۶۷۶ تماس بگیرند.

جشنواره «ترنم خیال» را موسسه عروج اندیشه پویا با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز