خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هنرهای تجسمی بر تقویت رابطه هنرمندان با این مرکز تاکید کرد

کد خبر : ۱۳۵۰۹۰

سعی می‌کنیم در تعامل با نهادها و سازمان‌های مختلف شرایطی برای توسعه فعالیت‌های هنری مهیا کنیم وارتباط و تعامل هنرمندان با مرکز هنرهای تجسمی گسترش یابد.

ایلنا: مدیرکل هنرهای تجسمی بر تقویت ارتباط و تعامل مرکز هنرهای تجسمی با هنرمندان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، مجید ملانوروزی در نشستی با همکاران مرکز گفت: مرکز هنرهای تجسمی می‌بایست که حامی هنر و هنرمندان باشد و زمینه را برای تسهیل فعالیتهای هنری هنرمندان فراهم کند.

ملانوروزی با تاکید بر ایجاد زمینه فعالیت بخش خصوصی و انجمن‌ها افزود: سعی می‌کنیم در تعامل با نهادها و سازمان‌های مختلف شرایطی برای توسعه فعالیت‌های هنری مهیا کنیم وارتباط و تعامل هنرمندان با مرکز هنرهای تجسمی گسترش یابد.

مدیرکل هنرهای تجسمی با اشاره به توسعه فرهنگی در عرصه بین‌المللی گفت: حضور موثر فرهنگ و هنر ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی از سیاست‌ها و برنامه‌های دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در زمینه هنرهای تجسمی نیز این برنامه به طور جدی دنبال خواهد شد.

ملانوروزی در ادامه گفت: مرکز هنرهای تجسمی براساس قانون، سیاستگذاری، نظارت و حمایت حوزه هنرهای تجسمی را برعهده دارد و در راستای قانون سعی می‌شود که این وظایف در مسیر تسهیل و توسعه فعالیت‌های هنری انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز