خبرگزاری کار ایران

بررسی ۹۹۰ اثر از ۸۰۰ هنرمند در بخش رقابتی جشنواره تجسمی فجر پایان یافت

۵ درصد آثار رسیده به جشنواره راه یافت

کد خبر : ۱۳۹۷۴۸

انتخاب نهایی آثار ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر پایان یافت و ۹۹۲ اثر از ۸۰۱ هنرمند به بخش رقابتی جشنواره راه یافت.

ایلنا: ۹۹۰ اثر از ۸۰۱ هنرمند در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سرامیک هنری، مجسمه سازی، پوستر، ‌کاریکاتور، عکاسی و تصویرسازی در بخش رقابتی جشنواره تجسمی فجر به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ایلنا، در بخش ملی در رشته نقاشی با موضوع انسان معاصر ۱۱۰ اثر، خوشنویسی در گرایش‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث۲۵۴ اثر، نگارگری ۱۶۶ اثر، مجسمه سازی با موضوع «راه بی‌انت‌ها» ۳۰ اثر و سرامیک هنری ۳۵ اثر برای بخش رقابتی ششمین جشنواره تجسمی فجر پذیرفته شده است.

در بخش بین الملل جشنواره در رشته عکاسی با موضوع «امید و شادی‌های زندگی» ۶۴ اثر، تصویرسازی با موضوع «خانواده ۱۴۷ اثر، پوس‌تر با موضوع» انرژی «۵۴ اثر و کاریکاتور با موضوع چهره» سیاستمداران مطرح جهان «و» هنر «۱۳۲ اثر در بخش رقابتی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه آثار ایرج اسکندری و کاظم چلیپا در موزه هنرهای معاصر تهران نیز از برنامه‌های ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر است.

بخش غیر رقابتی جشنواره نیز با آثاری از استادان و هنرمندان در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، مجسمه سازی، سرامیک هنری، عکاسی، پوس‌تر، کاریکاتور و تصویرسازی برگزار می‌شود.

بخش فیلم مستند هنرهای تجسمی ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر نیز ۲۶ بهمن تا اول اسفندماه در سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران خواهد شد.

ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر در بخش ملی(نقاشی، خوشنویسی، ‌نگارگری، سرامیک هنری و مجسمه سازی)، بین الملل(عکاسی، کاریکاتور، پوس‌تر و تصویرسازی) و مکمل(فیلم‌های مستند هنرهای تجسمی) ۱۴ بهمن تا چهارم اسفند ماه برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز