خبرگزاری کار ایران

نقاشی‌های جواد علمداری در گالری شکوه

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۵۶

نمایشگاه نقاشی‌های جواد علمداری باعنوان «انعکاس» عصر جمعه هیجدهم بهمن ماه در گالری شکوه افتتاح می‌شود.

ایلنا: جواد علمداری در نمایشگاه نقاشی‌های خود؛ ۱۷ اثر آبستره رنگ روغن و اکریلیک روی بوم ارائه می‌دهد که کوچکترین آن ۱۳۰×۱۲۰ و بزرگترینش ۳۰۰×۱۲۰ سانتیمتر است.

به گزارش ایلنا، در نمایشگاه نقاشی «انعکاس» تاثیر نور و سایه روی آب به تماشا گذاشته می‌شود. هنرمند در این آثار تحت تاثیر فرم‌هایی از طبیعت است که روی آب تشکیل می‌شوند، او ابتدا از این انعکاس عکس می‌گیرد و بعد با الهام از عکس‌ها، رنگ و بافت‌های موجود در آن را روی بوم منعکس می‌کند.

رنگ آمیزی نقاشی‌های علمداری براساس انعکاس هر چیزی در طبیعت است که سایه آن بر آب نقش بسته باشد، در این آثار تونالیته‌های مختلفی از رنگ‌های قرمز، سبز، زرد و آبی بکار برده شده است.

این نقاش جوان قبل از شروع نقاشی، ابتدا به ایده آثارش فکر می‌کند و رنگ‌ها را در ذهنش درنظر می‌گیرد اما هیچگاه از قبل نتیجه کار را نمی‌داند و تجسمی از آخر کار در ذهن ندارد زیرا همه چیز در آثارش بر اساس اتفاق پیش می‌رود.

جواد علمداری متولد ۱۳۶۳ است. او تاکنون در چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در ترکیه شرکت داشته است، نمایشگاه نقاشی‌های «انعکاس» اولین نمایشگاه انفرادی او در ایران محسوب می‌شود.

نمایشگاه نقاشی‌های «انعکاس» تا ۲۳ بهمن ماه در گالری شکوه واقع در فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره ۱۹ دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه از ساعت ۱۶ الی ۲۰ از این آثار دیدن نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز