خبرگزاری کار ایران

موزه مجازی آثار باستانی ایران در خانه هنرمندان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۴۴

«آیدین سلسبیلی» آثار باستانی تمدن‌های کهن ایران را ۲۳ تا ۳۰ بهمن در نگارخانه بهار خانه هنرمندان بازآفرینی می‌کند.

ایلنا: موزه مجازی آثار باستانی ایران در خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا، پروژه موزه مجازی آثار باستانی ایران، بازآفرینی سه بعدی و دقیق اشیای باستانی موجود در موزه‌های ایران و جهان است که در آرشیوی کامل و متناسب با یافته‌های به دست آمده از تمدن و تاریخ ایران دسته‌بندی شده است.

آثار منتشر شده در این نمایشگاه، بازآفرنی سه‌بعدی و دقیق مجموعه آثار باستانی تمدن‌های کهنی همچون مردمان حاشیه حلیل رود(جیرفت)، ایلامیان، هخامنشیان، پارتیان، ساسانیان و دیگر تمدن‌های باستانی ایران است که در موزه‌های مختلفی در سراسر جهان نگهداری می‌شوند و به سبب همین پراکندگی از دید مخاطب ایرانی پنهان مانده‌اند.

«آیدین سلسبیلی» ۸۱ اثر را به سبب زیبایی، شگرفی، کاربرد، دوره تاریخی، محلاکتشاف، تنوع در جنس، تکنیک‌های ساخت و به دلیل کمتر دیده شدنشان برا این نمایشگاه انتخاب کرده است.

نمایشگاه موزه مجازی آثار باستانی ایران چهارشنبه ۲۳ بهمن ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ بهمن از ساعت ۱۳ تا ۲۰ از این نمایشگاه در نگارخانه بهار خانه هنرمندان ایران واقع در خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان موسوی شمالی، باغ هنر دیدن کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز