خبرگزاری کار ایران

گروه دستان و محمد معتمدی در اروپا روی صحنه می‌روند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۵۶

گروه موسیقی دستان در سال ۱۳۹۳ با محمد معتمدی در ایران و اروپا به صحنه خواهد رفت.

ایلنا: از سال آینده در ایران و اروپا، کنسرت‌های گروه دستان و محمد معتمدی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این گروه که مدتی به دلیل مشکلات هماهنگی برنامهٔ کاری اعضای خود، نتوانسته بود در ترکیب اصلی روی صحنه برود بار دیگر با حمید متبسم، حسین بهروزی نیا، سعید فرج پوری، پژمان حدادی و بهنام سامانی به اجرای کنسرت‌هایی در شهرهایی از ایران و اروپا خواهد پرداخت.

حمید متبسم در این ارتباط گفت: دستان یک گروه با تجربه و حرفه‌ای ست و نوازندگان آن همگی در کنار کار با دستان فعالیت‌های هنری خویش را دارند. در دو سالی که گذشت این مثنوی تاخیر شد، لیکن به این معنی نیست که همکاری ما مختل شده و ما قدر و اهمیت این همکاری بیست و دو ساله را خوب می‌دانیم، به علاوه شنوندگان وفادار دستان، ما را در ادامه این راه حمایت و تشویق می‌کنند.

او در ادامه اشاره کرد: از گروه دستان تا کنون بیش از بیست آلبوم در ایران، اروپا و آمریکا، با همکاری خوانندگان به نام ایران منتشر شده است، ما مدتی ست در فکر همکاری با محمد معتمدی که یکی از خوانندگان پرتوان و مطرح موسیقی ایران است، هستیم و اکنون موفق به هماهنگی این برنامه‌ها شدیم.

این کنسرت‌ها از بهار آینده در ایران آغاز خواهد شد و پس از آن در اروپا ادامه پیدا می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز