خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه «خط نگاره جام» افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۵

در نمایشگاه «خط نگاره جام»؛ خط نگاره‌های محمد بلوکی پله شاهی با محوریت «بسم الله الرحمن الرحیم» با رویکرد اجتماعی، سنتی با فضای حسی و آمیخته با نگاه جدید برای مخاطبان هنر عرضه شده است.

ایلنا: عصر دیروز(۲۷ بهمن) نمایشگاه «خط نگاره جام» در گالری هنر فرهنگسرای ارسباران با حضور دبیر انجمن خوشنویسان، سردبیران رسانه‌های گروهی و جمعی از مدیران و مسئولان، تشکل‌های مردم نهاد و بخش خصوصی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه دومین دوره از خط نگاره‌های محمد بلوکی پله شاهی با محوریت «بسم الله الرحمن الرحیم» است که با رویکرد اجتماعی، سنتی با فضای حسی و آمیخته با نگاه جدید برای مخاطبان هنر عرضه شد.

در نخستین روز نمایشگاه مهمانان ویژه‌ای چون: استاد محمد سلحشور(دبیر انجمن خوشنویسان و از چهره‌های ماندگار هنر ایران)، آقای صافی(رییس فرهنگسرای ارسباران)، مدیران مسئول نشریات معیار، ماهنامه گزارش و سایت گزاش نیوز، مدیر اجرایی فصل نامه دنیای بهتر و دیگر رسانه‌ها و مدیران عالی شرکت‌ها و موسسات صنفی و سایر علاقمندان حضور داشتند.

در این مراسم استاد محمد سلحشور درمورد آثار عرضه شده در نمایشگاه گفت: امروز شاهد کارهای بدیعی بودم که هنرمند آن توانسته از رنگ بخوبی استفاده کند و پختگی رنگ و خلاقیت کار در آثار ایشان بخوبی مشهود است و به نظر می‌رسد در آینده کارهای بیشتری از ایشان عرضه شود.

مدیر فرهنگسرای ارسباران نیز ضمن بازدید از این نمایشگاه، کارهای عرضه شده را ارزشمند دانست و برای خالق این آثار آرزوی موفقیت کرد. تنی چند از مدیران موسسات صنفی و مدیران شرکت‌ها و علاقه مندان هنر خوشنویسی نیز آثار نمایشگاه را که با نگاهی نو عرضه شده بود پسندیدند.

بیش از ۲۰ اثر از کارهای هنری محمد بلوکی پله شاهی در ابعاد مختلف در این نمایشگاه عرضه شده است که در روز نخست ۴ اثر توسط هنردوستان خریداری شد. همچنین ۵۰ درصد از عواید این نمایشگاه به موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان(محک) اختصاص دارد.

این نمایشگاه تا روز اول اسفندماه سال جاری همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ در گالری هنر فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان ارسباران، کوچه عقاب پذیرای علاقه مندان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز