خبرگزاری کار ایران

کمپانی SONY، آلبوم حافظ ناظری را منتشر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۱۵

نخستین بخش «سمفونی رومی» با حضور نوازنده‌های شاخص جهان اواخر اسفند در بازار توسط کمپانی SONY در آلبوم «بُعد یازدهم» منتشر می‌شود.

ایلنا: بزرگ‌ترین شرکت تولید و ارائه آثار موسیقی در جهان، برای اولین بار آلبوم یک هنرمند ایرانی را همزمان با انتشار در داخل کشور، به صورت جهانی منتشر می‌کند.

به گزارش ایلنا، کمپانی SONY که در طول چند دهه گذشته اقدام به ضبط و ارایه ماندگار‌ترین آثار ستارگان تاریخ موسیقی جهان همچون: الویس پریسلی، مایکل جکسون، یویوما، ایساک پرلمان، دومینگو و… کرده است، برای اولین بار در بخش کلاسیک خود SONY CLASSICAL، اثری مستقل از یک آهنگساز خاور میانه(حافظ ناظری) را تولید و در کشورهای جهان منتشر می‌کند.

«بُعد یازدهم» اثر شماره یک «سمفونی رومی» است که «حافظ ناظری» چیزی حدود ۱۰ سال برای ساخت و تولید آن وقت و انرژی صرف کرده و پس از تکمیل مراحل تولید و ساخت آن، این آلبوم با حضور افتخاری «شهرام ناظری» در برخی قطعاتش، در آستانه انتشار جهانی قرار دارد.

نکته مهم این آلبوم حضور نوازنده‌های شاخص و سر‌شناس جهانی در این آلبوم از جمله: «ذاکر حسین»(نوازنده سر‌شناس ساز «طبلا» در جهان و برنده اولین جایزهٔ Grammy در بخش world Music در سال ۱۹۹۲، نامزد دریافت جایزه Grammy در سال ۲۰۱۱ و…)، «گلن ولز»(نوازنده سازهای کوبه‌ای و برنده چهار جایزه Grammy)، «مت هایموویتز»(نوازنده ویلنسل و نامزد دریافت چندین جایزه Grammy)، «پاول نیوبائر»(نوازنده ویولا و کاندیدای جوایز متعدد جهانی)، «ژوهانس موزر»(نوازنده ویلنسل که با آلبوم Saint - Saens به عنوان یکی از ۱۰ اثر بر‌تر موسیقی کلاسیک در سال ۲۰۰۸ انتخاب شد(و… است که باعثشده رسانه‌های معتبر موسیقی در جهان با استقبال و انتشار اخبار این آلبوم، از آن به عنوان یکی از پر هیجان‌ترین آثار موسیقی کلاسیک و تلفیقی سال جاری میلادی یاد کنند.

حضور «دیپاک چوپرا» در «بعد یازدهم» از دیگر اتفاقات خبرساز این آلبوم است که باعثشده انتشار این آلبوم با استقبال مواجه شود.

«حافظ ناظری» چند روزی است که وارد ایران شده و در حال پیگیری‌های لازم برای انتشار آلبوم‌اش در هفته‌های آتی ست. این اثر ۱۱ مارچ(۱۹ اسفند) به صورت همزمان در ایران و جهان منتشر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز