خبرگزاری کار ایران

فاطمه معتمدآریا حامی آلبوم «وصل یار» شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۶۴۲

پیش فروش آلبوم موسیقی «وصل یار» به سرپرستی و آهنگسازی ابراهیم اثباتی و خوانندگی مصطفی محمودی از امروز شنبه(۱۰ اسفند ماه) آغاز می‌شود.

ایلنا: از امروز(۱۰ اسفند)، آلبوم «وصل یار» به صورت اینترنتی و از طریق سایت‌های آی تیونز itunes. apple. com و بیپ تیونز beeptunes. com پیش فروش خواهد شد.

به گزارش ایلنا، این اثر هشت قطعه به نام‌های «نیستان»، «پروانه»، «طبال پیر»، «تکنوازی قانون»، «پرواز»، «می‌»، «رقص خورشید» و «ایران» دارد. اشعار نیز از مولانا، پروین دقیق، حافظ و فردوسی انتخاب شده است. همچنین آلبوم «وصل یار» براساس تلفیق موسیقی سنتی و مقامی ایرانی با موسیقی دیگر ملل شکل گرفته که ترکیبی ست از هیجان و مدیتیشن، موسیقی آرامش بخش و معنی گرایی که به مرور شادی و طراوت قابل توجهی را به شنونده القا می‌کند. این گروه موسیقی با استفاده از سازهای سنتی ایرانی، کوبه‌ای، قبیله‌ای و کلاسیک و ترکیبی از خوانندگان، گروه کر، هنرهای بصری و ادبیات غنی پارسی تلاش می‌کند فضایی متفاوت در عرصه موسیقی ارائه دهد.

از نکات جالب توجه این آلبوم، حضور «فاطمه معتمدآریا» بازیگر بنام سینمای ایران به عنوان حامی معنوی «وصل یار» است که این‌بار به سراغ موسیقی آمده و از گروه موسیقی «وصل یار» حمایت کرده است، سال گذشته نیز «آنا نعمتی» دیگر بازیگر زن ایران به عنوان حامی همراه این گروه بود، همچنین علاءالدین پژهان به عنوان کارگردان و آنیتا شاهپوری به عنوان مدیر برنامه گروه «وصل یار» می‌باشند.

«وصل یار» متشکل از نوازنده‌های سازهای سنتی، سازهای کوبه‌ای، کوارتت زهی، سازهای قبیله‌ای، کرال، خوانندگان، گروه حرکت، هنرهای بصری، طراحی و کارگردانی است که ابراهیم اثباتی(آهنگساز و سرپرست)، مصطفی محمودی(خواننده)، هوروش خلیلی(هم خوان)، فرزانه ابراهیمی(هم خوان)، امجد ابراهیمی(دف، دایره، تاس)، حامد ابراهیمی(کمانچه، ویلن)، حسین قاسم‌زاده(نی، سنتور، دودوک)، ابراهیم یساول‌زاده(قانون)، سعید بهرامی(عود)، نعیم شاه مرادخانی(دف، بندیر)، میثم امینی(ادو، درام، کاخن)، شادرخ گلچین معانی(دیجیریدو)، فرهنگ سرخوش(گیتار فلامنکو)، بهفر بزرگی(پن فلوت)، نگار نوراد(ویلنسل)، ساتگین نمازی(پیانو)، احسان شفیعی(پرکاشن)، رزماری عیسی‌پور(کر)، ریچارد عیسی‌پور(کر)، مریم شریف‌زاده(کر)، نسیم ادبی و سیروس اسنقی(نقش افرینان شیرین و نظامی)، امیر رهبر(حرکت موزون - رقص سماع)، سپیده وصالی(دف)، سپیده پزشک‌پور(دف)، افسانه نام آور(دف)، سولماز نیک گو(دف)، نعیمه حقیقت جوان(دف)، مریم اعرابی(دف)، سورینا بی‌رنگی(دف)، شیوا شعیبی(دف)، نسترن شمس(دف)، نسیما حفیظی(دف)، پیوند ارشدی(دف) و شادی مولائی(دف) اعضای این گروه را تشکیل می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز