خبرگزاری کار ایران

عیادت وزیر ارشاد و معاون هنری از محمدرضا لطفی

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۳۷۷

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی مرادخانی، معاون امور هنری، روز گذشته، دوشنبه ۱۱ فروردین، با حضور در بیمارستان از محمدرضا لطفی عیادت کردند.

ایلنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور هنری، از محمدرضا لطفی عیادت کردند.
به گزارش ایلنا علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی مرادخانی، معاون امور هنری، روز گذشته، دوشنبه ۱۱ فروردین، با حضور در بیمارستان از محمدرضا لطفی عیادت کردند.
علی جنتی در این دیدار گفت: «حتما دعاهای مردم هنردوست و علاقه‌مندان شما پشت سر شما است و باعثخواهد شد روز به روز حالتان بهتر شود و دوباره روی صحنه بیایید تا از صدای تار شما بهره ببریم.»
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدرضا لطفی را یکی از بهترین هنرمندان موسیقی کشور خواند که پیش و پس از انقلاب هنر موسیقی را ارتقا داد و ابراز امیدواری کرد که این هنرمند هر چه زود‌تر سلامت خود را بازیابد.
او درباره بیمه هنرمندان نیز گفت: «ما صندوق حمایت از هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران داریم که حدود ۶۰ هزار نفر را تحت پوشش دارد و این افراد عموما از بیمه‌های تامین اجتماعی استفاده می‌کنند. البته برخی مشکلات هست مثلا کسانی را که بیش از پنجاه سال سن دارند، بدوا نمی‌توانیم بیمه‌شان کنیم ولی هنرمندانی که از پیش بیمه شده‌اند همچنان از این امکان استفاده می‌کنند.»
علی مرادخانی نیز برای لطفی آرزوی بهبودی کرد و گفت: «صدای تار لطفی در ذهن مردم ماندگار است و آثارش از اذهان پاک نمی‌شود. آقای لطفی نیاز به آسایش و آرامش دارد و باید بیشتر استراحت کند تا انشالله هر چه زود‌تر بهبود یابد.»
داود گنجه‌ای، نوازنده و عضو شورای عالی خانه موسیقی نیز که در این دیدار حضور داشت، گفت: «لطفی یک دنیاست و خدمات بی‌شماری به هنر موسیقی کرده و همواره از هنر و هنرمندان دفاع کرده است.»
محمدرضا لطفی نیز از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور هنری قدردانی کرد و گفت: «انسان‌های خوب بوی خدا می‌دهند و انسان‌های بد چنین نیستند. من نشانه‌های خدا را سال‌ها پیش دیدم، بنابراین معتقدم خداوند به بهترین شکل ممکن دوباره خودش را نشان می‌دهد.»
محمدرضا لطفی، موسیقی‌دان و نوازنده تار، برای تکمیل روند درمان و بهبودی خود در بیمارستان بستری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز